Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vähentänyt kampaajalla, kosmetologilla tai hierojalla käyntiä

Vierailija
09.10.2012 |

koska taloudellinen tilanne on niin epävarma.

Itse käyn edelleen normaalisti ja kaikki he ovat sanoneet, että on hiljentynyt merkittävästi.

Eikä meidän kaupungissa ole mitään isoja irtisanomia ollut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies leikkasi hiukseni. Mulla pitkä ja kiharat hiukset, joten on ihan sama, kuka niistä leikkaa kerran vuodessa n. 10 cm.

Vierailija
2/6 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sen vuoksi,että yleinen taloudellinen on epävarma vaan siksi että OMA taloudellinen tilanne on sellainen että on pakko karsia,ja se on aloitettu Saagimin suitsuttamasta kauneudenhoidosta ja jatkettu koskemaan ruokamenoja.Tänään on päivälliseksi riisipuuroa, onneksi kaikki tykkäävät siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin!

Vierailija
4/6 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

globaalin taloudellisen tilanteen takia, vaan siksi että säästän rahaa kallista (n.8000 euroa) matkaa varten, joka siintää vajaan vuoden päässä. Sen aikaa olen pitkähiuksinen ja venyttelen hartiani kuntoon itse.

Vierailija
5/6 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne ovat niin kalliita.

Täytyy hoitaa kaikki e.m. hommat omin avuin / ystävän avustuksella. Moni muukin asia on vähentynyt / loppunut, mikä vielä vuosia sitten ei ollut mikään kustannuskysymys, vaan ihan siedettävissä hinnoissa, oli varaa. Nykyisin hinnat pyörii kuin hedelmäpelin kuviot vinhaa vauhtia eikä ole enää varaa samoihin asioihin kuin aikaisemmin vielä oli. Hinnat on paikoin kuusinkertaistuneet - PALKKA SEN SIJAAN TOTISESTI EI OLE !

Vierailija
6/6 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tuhlata turhaan ku ilmankin pärjää. Tilanne johtuu kylläkin nousseesta vuokrasta ja ns. normaalista työmäärien vaihtelusta, ei mistään yleisestä tilanteesta. Tosin kai tuo vuokran nousu on yleinen ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän