En tajua. Kenellekään ei kelvannut viime talven lastenvaatteet ilmaiseksi.
Koululaisten Reimatec-vaatteet, ei kulumia, täysin puhtaita, täysin uudenveroisia. Ollut kolmen tytön päällä, jotka välituntisin lähinnä seisovat koulun pihalla katoksessa juttelemassa. Harvoin pakotettuna laittoivat edes ne toppahousut jalkaansa (olen hirviöäiti, kun pakotan -25 asteessa laittamaan toppahousut).
Kyseessä 1-, 3- ja 5-luokkalaisten tyttöjen vaatteet. Ensin kaupittelin sukulaisille ja tutuille. Ei käynyt. Lapset haluavat joitain tiettyjä värejä ja malleja. No, sitten laitoin Facebookiin kuvat ja hinnaksi 10 euroa koko asusta, eli takki ja housut. No, ei mennyt sielläkään kolmellesadalle kaverille.
Sitten laitoin huutonettiin. Tuli paljon kyselyjä, joissa pitäisi mitata lahkeenpituutta ja polvenympärystä ja ottaa makrokuvia hihansuista. Meni hermo ja jätin myymättä.
Vein sitten vaatteidenkeräyspisteeseen, mikälie Uffi tai Fida. Toivottavasti edes jollekin menee tarpeeseen.
Pöh.
Kommentit (4)
Olisit säästänyt vaatteita sen verran että olisi kirpparipöytään ollut kunnolla vaatteita. Siellä menee kivasti. Ainakin Lappeenrannan alueella kun venäläiset ostaa vaikka mitä. Olisit tehnyt kivasti rahaa, viimeksi saatiin lähemmäksi 300e pelkillä lasten vaatteilla kun oltiin pari vuotta säästetty vaatteita.
Vain kavereille möit? et etsinyt Kirppari sanalla ryhmää facesta? olisit löytänyt useammankin mutta oman alueen olisit etsinyt. menee hyvin kaupaksi
mä myn huutiksessa kuluneet mutta käyttökelpoiset takin ja housut, myös reimatecin hintaan 80 €. Oisko sulla huono maku kuosien suhteen, kyllähän huutiksessa maksetaan tosi hyvin. Itse olin ostanut alesta joten jäi vielä voitolle. kaksi talvea käytetty asu..
Hyvä jos annoit hyväntekeväisyyteen.
Miksi et kierrätä tytöilläsi, kun on noin kätevä ikäerokin? Kyllä mulle olis kelvannut tuohon hintaan, mutta en jaksa huutista, harrastan vain alueellisia kirppareita.