Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ajatellut itseni tappamista nyt päivittäin.

Vierailija
08.10.2012 |

Elämä on yksinkertaisesti niin solmussa, että en näe ulospääsyä tästä. Asiat ovat sellaisia joihin en voi vaikuttaa itse tai voin vaikuttaa hyvin vähän.

Olen käynyt itseni kanssa "kauppaa" siitä, mitä minun täytyy vielä tehdä ennen kuin saan luvan päättää päiväni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ei näe ulospääsyä, sehän ei tarkoita sitä, etteikö reittiä silti olisi. Sitä varten ovat ammattiauttajat - näyttävät sulle, missä polku menee. Varaa itsellesi lääkäriaika vaikka netistä, puhu jollekin elävälle ihmiselle ja pyydä apua. Tsemppiä! Mahdottomatkin asiat järjestyvät.

Vierailija
2/3 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat ympäripyöreästi kertoa? Ymmärrän jos et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täräytätkö kuulan kalloon vai kiikkukeinuunko jäisit roikkumaan? Vai olisko viina ja lääkkeet enemmän sun juttu? Tai kenties lämmin kylpy ja vähän partaterää näytät valtimolle? Joku voisi harkita jopa siltaloikkaa, jos vain paikkakunnan silta on tarpeeksi korkealla.

Jokkainen kuoloo tyylillään. Toiset virruu vanhaks asti, toiset poistuu aijemmin. Kukin ajallaan ja kun siltä tuntuu.

Ookko nää vankilaan menossa? Onko raha-asiat vuosiks kuralla? Tuskin sulla syöpää on sentään. Mites terveys muuten? Ja mitäs ajattelit tehdä vielä ennen ku tyhjää alat potkimaan?

Oottele ees kessään asti. Minun mielestä kesällä vois olla mukavampi heittää veivi, keskellä lämmintä rauhallista kesäpäivää, vanhan inkkarin tyyliin, ennemmin kuin keskellä kylmää pimeää talvea.