Oliko pettymys hääyönä että miehen pippeli olikin niin pieni?
Kommentit (7)
mut mammat saa rakastaa miestään vähemnmän pienemmän pippelin takia. hyvä av-mammat!
Pari kertaa sorruin kihlausaikana työntämään käteni housuunsa j aheti huomasin, että tuntuu paljon pienemmältä kuin edellisellä poikakaverilla. Tunnen melkein myötähäpeää kun menee sukulaisteni kanssa saunaan, koska lepotilassa hyvä että karvojen joukosta erottaa. Onneksi sentään erektio tuntuu olevan nettijutuista päätellen suuri tasoittava tekijä miesten välillä, mutta on se kyllä juhlakunnossakin pienempi kuin entisen poikakaverin tai veljieni tai isänä (tosin niitä en ole nähnyt juhlakunnossa...) Silti täytyy myöntää, että välillä mietin miten ihanalta tuntuisi paksumpi ja pidempi kalu sisälläni...
Mene vaikka sinne isäsi ja veljiesi luo välillä.
miestä ennen avioliittoa!!!!! Tiedän vain yhden ainoan naisen, joka odotti avioliitoon asti ennen kuin harrasti seksiä ja voi kuinka hän on avautunut pettymystään monesti.. Normaalit ystäväni, jotka ovat harrastaneet seksiä ennen avioliittoa ovat sen sijaan onnellisia ja tyytyväisä..
Kun näin sen ensimmäisen kerran, kyllä olin hämmästynyt. En tietenkään ollut nähnyt koskaan aikuisen miehen pippeliä sitten varhaislapsuuden, jolloin kävin vielä isän kanssa saunassa samaan aikaan. Mutta jotenkin sen vain tiesi! TOI on LIIAN P-I-E-N-I!
Melkein jo hylkäsin mieheni ja aloin varata kirkkoa seuraavaa miestä varten, että saisin ehkä isomman. Mutta riski uuden miehen pippelin pienuudesta oli niin suuri, että päätin tyytyä siihen.
sitä on paljon paljon helpompi lutkuttaa. Eli suuseksissä pieni peittoaa suuremman mennen tullen.
oli ihan julmettu pippeli. En nyt muista millainen se oli lepotilassa mutta erektiossa järkyttävän kokoinen. Mutta hänellä oli ongelmia saada ejakulaatiota ja muutenkin pelkäsi satuttavansa mua. Joskus myöhemmin kuulin kautta rantain hänen kertoneen, että minä olin liika pieni.
Nykyisen kanssa kyyti on paljon parempaa, vaikka heppi korkeintaan keskikokoinen.
Pari kertaa sorruin kihlausaikana työntämään käteni housuunsa j aheti huomasin, että tuntuu paljon pienemmältä kuin edellisellä poikakaverilla. Tunnen melkein myötähäpeää kun menee sukulaisteni kanssa saunaan, koska lepotilassa hyvä että karvojen joukosta erottaa. Onneksi sentään erektio tuntuu olevan nettijutuista päätellen suuri tasoittava tekijä miesten välillä, mutta on se kyllä juhlakunnossakin pienempi kuin entisen poikakaverin tai veljieni tai isänä (tosin niitä en ole nähnyt juhlakunnossa...) Silti täytyy myöntää, että välillä mietin miten ihanalta tuntuisi paksumpi ja pidempi kalu sisälläni...