Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä psykiksen ketjussa tapahtui, kun se hävisi? ev

Vierailija
16.07.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiksen kutsumanimen. On vähän koulukiusaajamainen olo. Puolustuksekseni haluan sanoa, etten nimen keksimisen aikaan uskonut, että se on oikeasti sairas, ajattelin, että se enimmäkseen vain ärsyttää...

Vierailija
2/8 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiksen kutsumanimen. On vähän koulukiusaajamainen olo. Puolustuksekseni haluan sanoa, etten nimen keksimisen aikaan uskonut, että se on oikeasti sairas, ajattelin, että se enimmäkseen vain ärsyttää...

KERRO!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäreilua toisaalta taas keskustella siitä juuri nyt, kun ei itse pääse palstailemaan...

Vierailija
4/8 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET VOI OLLA PALJASTAMATTA!!! KERRO!!!

mä aloin palstailla muistaakseni kesällä 2009 ja törmäsin täällä Psykiksen toistuviin kirjoituksiin. Sen tyyli kun on niin helppo tunnistaa, niin mä ajattelin, että sillä pitäis olla joku kätevä kutsumanimi. Ekana tuli mieleen Psykomamma, ja se sitten tarttui.

Vierailija
5/8 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäreilua toisaalta taas keskustella siitä juuri nyt, kun ei itse pääse palstailemaan...

Tosin pääseehän se lukemaan kuitenkin.

Vierailija
6/8 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa mitä tapahtui?

Vierailija
7/8 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä se taitaa tehdäkin. Ja sehän itse käyttää PM-nikkiä mielellään. Mun täytyy sanoa, että mä melkeenpä diggaan psykistä, ja mua vain alkoi kiinnostaa miksi ketju on poistettu. Oliko siihen oikeasti syytä, vai onko täällä joku tiukkapipo, joka katsoo asiakseen päättää kuka täällä kirjoittaa.

t. ap, jota varmaan voisi skitsomammaksi nimittää

Vierailija
8/8 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pääseehän se lukemaan kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi