Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-palsta, läpileikkaus mädästä ihmiskunnasta

Vierailija
08.10.2012 |

Te tuomitsette, syytätte, haukutte ja murskaatte ihmisten itsetunnon. Miksi?

Miksi te olette niin katkeria? Mikä teistä tekee parempia kuin kaikki muut?

Rakastakaa enemmän, hymyilkää enemmän. Kaikki me olemme saman arvoisia ihmisiä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keihin viittaat, kun sanot "te"?

Vierailija
2/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan niihin AV-käyttäjiin jotka tuomitsevat jyrkästi kaiken. Esimerkkinä laihat, lihavat, vihreät, persut, maahanmuuttajat ja kaikki vähänkin poikkeavat ihmisryhmät. Myös naapurisopu on suomessa näköjään hyvin harvinainen asia, palstan mukaan ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuden kuuleminen on vaan niin kauheaa.

So what?

Vierailija
4/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 11cm mies

Vierailija
5/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuden kuuleminen on vaan niin kauheaa.

So what?

Millä perusteella sinä olet kykenevä tuomitsemaan muut? En sanoisi totuudeksi pikkusieluisia kommentteja ulkonäöstä tai pukeutumisesta. Mut joo, väittely täällä on taistelu tuulimyllyjä vastaan.

Vierailija
6/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustan hihihih

T: 11cm mies

Vierailija
7/14 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa kun mammat tuomitsee sen että haluaa lapselleen parasta ja vie hoitoon kun vauva tulee ja äiti haluaa levätä

Vierailija
8/14 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on ahdistavaa miten ihmiset aliarvioivat lapsen kasvattamiseen vaadittavan energian, ja kuinka he yliarvioivat omat voimavaransa. Minua ahdistaa miten sinisilmäisiä ihmiset ovat lapsenhankkimisen suhteen. Minua ahdistaa miten jotkut ihmiset eivät hallitse rahojensa käyttöä, eivätkä suorita alkeellisimpiakaan laskutoimituksia, silloin kun niitä pitäisi suorittaa. Minua ahdistaa toisten ihmisten viisauden ja pelon puute, niin pahasti, että sen ahdistuksen on tultava ulos jotenkin. Mikäs sen kivempaa terapiaa on kuin yrittää laittaa houkka itkemään.

Kaikki me olemme saman arvoisia ihmisiä.

Ei. Me emme kaikki ole samanarvoisia. Me olemme hyvin erilaisia ja siten eriarvoisia. On naiivia ajatella, että olisimme kaikki samanarvoisia.

Minä itken huutoitkua välillä sille viisauden puutteen määrälle mitä todistan. Sitten itken joskus toistamiseen kun näen jonkun toisen toistavan sen saman tyhmyyden muualla. Kolmannen kerran kohdalla lakkaan välittämästä koska olen sen verran kuollut sisältä, toisten tyhmyyden lannistamana ja tappamana. Toisinaan, tuossa vaiheen 2 ja 3 välimaastossa pääsee piru irti ja yritän vittuilun keinoin laittaa tyhmän ajattelemaan asioitaan objektiivisesti. Välillä se piru pysyy kurissa, välillä ei. Tyhmät ja naiivit ihmiset eivät lopu maailmasta kesken. Minäkin osaan olla tyhmä ja naiivi. Mutta minä sentään näen ratkaisut ongelmiini, niihin harvoihin mitä tulee kohdalle. Jos minä osaan ratkaista ongelmani, osaavat kaikki muutkin. Se on se mitä minä odotan ihmisiltä. Parhaani mukaan yritän olla panostamatta henkisesti ihmiskuntaan mutta voi vittu miten se voi olla vaikeaa.

Ei sekään viisaalta ja oikealta tunnu, että tarjoaa valmiita vastauksia ihmisille.

Ehkä mun olis viisaampaa keskittyä vain itseeni ja antaa tyhmien parkua. Mutta ei siitäkään hyvä omatunto jää, kun tietää että voisi ja osaisi auttaa. Tältäköhän Jeesuksesta tuntui? Vai olenko minä vain tyhmä ja laiska kun yritän liian nopeasti ja tehokkaasti saada ihmiset viisastumaan? Vaikeinta maailmassa on yrittää saada houkasta viisasta. Onko siihen oikotietä ollenkaan vai eikö kukaan vain ole yrittänyt tarpeeksi lujaa sen löytämiseksi?

Vierailija
9/14 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kaikkien kukkien kukkia rauhassa. Ei sun tarvitse puuttua kaikkeen.

Vierailija
10/14 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muutkin pystyvat omansa. kuule, ei se niin mene. on ongelmia, joita et ole, ysi, tullut ajatelleeksikaan saati, etta niihin kaden kaanteessa loytyisi ratkaisu.

Vierailija
11/14 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tämän kummempaa ole koskaan ollut. toiset vain uskoo enemmän joulupukkiin ja prinsessoihin. että tällaista se elämä on, mitäs sille teet.

Vierailija
12/14 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vilpittömästi yrittää muuttaa muita; siis myös uskoo ihmisiin. Ehkä itsekriittisyyttä kuitenkin voisi yrittää hiukan kehittää.

Vierailija
13/14 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tämän kummempaa ole koskaan ollut. toiset vain uskoo enemmän joulupukkiin ja prinsessoihin. että tällaista se elämä on, mitäs sille teet.

Laskutoimitukset eivät lopu maailmasta eikä ne laskemalla lopu.

Vierailija
14/14 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika masentava läpileikkaus kansasta, juu

välillä vaivun epätoivoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi