Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut, että johtavissa asemissa olevat naiset

Vierailija
08.10.2012 |

ovat hyvin tavallisia ja ei-ulkonäkökeskeisiä. Kun on riittävästi älyllistä kapasiteettia ja kykyä johtaa alaisia, ei ole tarvetta päteä ulkoisilla avuilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvännäköisiä ja kaikki järjestään hoikkia. Yhtään lihavaa naisjohtajaa en tiedä enkä tunne. Poliitikkoja ei lasketa sillä niiden joukossa riittää läskimahoja :=)

Vierailija
2/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei ole kykyä johtaa niitä alaisiaan, enkä aina tuosta älyllisestä kapasiteetistakaan ole ihan varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei ole kykyä johtaa niitä alaisiaan, enkä aina tuosta älyllisestä kapasiteetistakaan ole ihan varma.

paskemmat työkaverit. Kuinka AINA sattuukaan just Palsta mamman kohdalle, joka toki itse olisi ehdottomasti pätevin pomo jota maa päällään kantaa....

Vierailija
4/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvännäköisiä ja kaikki järjestään hoikkia. Yhtään lihavaa naisjohtajaa en tiedä enkä tunne. Poliitikkoja ei lasketa sillä niiden joukossa riittää läskimahoja :=)

Täältä löytyy kuvia kahdeksasta naisjohtajasta, joista kaksi on ylipainoisia. Molemmat pankkisektorilta, jota olen pitänyt aika ulkonäkökeskeinen.

Olen tavannut Nokian Renkaiden Sirkka Hagmanin (henkilöstöjohtaja), joka on myös ylipainoinen. Kuvissa myös hyvin huoliteltu, mutta livenä aika, hmm, boheemin oloinen.

Vierailija
5/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy kuvia kahdeksasta naisjohtajasta, joista kaksi on ylipainoisia. Molemmat pankkisektorilta, jota olen pitänyt aika ulkonäkökeskeinen.

Olen tavannut Nokian Renkaiden Sirkka Hagmanin (henkilöstöjohtaja), joka on myös ylipainoinen. Kuvissa myös hyvin huoliteltu, mutta livenä aika, hmm, boheemin oloinen.

http://naisjohtajat.fi/

Vierailija
6/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normisihteerit ovat kauneimpia.

Vierailija
7/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ylipainoisia/lihavia he ovat kyllä.

Vierailija
8/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät kuitenkaan ole kauniita.

Vierailija
9/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-johtava ylilääkäri (2)

-juristi

-tutkija

-rehtori

Osa ylipainoisia, osa hoikkia. Pukeutuvat vaatimattomasti, eivät meikkaa. Eli keskittyvät olennaiseen.

Vierailija
10/10 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettavat ulkonäkökeskeisyyden tarkoittavan hoikkuutta, ei mitään muuta.