Olen huomannut, että johtavissa asemissa olevat naiset
ovat hyvin tavallisia ja ei-ulkonäkökeskeisiä. Kun on riittävästi älyllistä kapasiteettia ja kykyä johtaa alaisia, ei ole tarvetta päteä ulkoisilla avuilla.
Kommentit (10)
vaan ei ole kykyä johtaa niitä alaisiaan, enkä aina tuosta älyllisestä kapasiteetistakaan ole ihan varma.
vaan ei ole kykyä johtaa niitä alaisiaan, enkä aina tuosta älyllisestä kapasiteetistakaan ole ihan varma.
paskemmat työkaverit. Kuinka AINA sattuukaan just Palsta mamman kohdalle, joka toki itse olisi ehdottomasti pätevin pomo jota maa päällään kantaa....
ja hyvännäköisiä ja kaikki järjestään hoikkia. Yhtään lihavaa naisjohtajaa en tiedä enkä tunne. Poliitikkoja ei lasketa sillä niiden joukossa riittää läskimahoja :=)
Täältä löytyy kuvia kahdeksasta naisjohtajasta, joista kaksi on ylipainoisia. Molemmat pankkisektorilta, jota olen pitänyt aika ulkonäkökeskeinen.
Olen tavannut Nokian Renkaiden Sirkka Hagmanin (henkilöstöjohtaja), joka on myös ylipainoinen. Kuvissa myös hyvin huoliteltu, mutta livenä aika, hmm, boheemin oloinen.
ja hyvännäköisiä ja kaikki järjestään hoikkia. Yhtään lihavaa naisjohtajaa en tiedä enkä tunne. Poliitikkoja ei lasketa sillä niiden joukossa riittää läskimahoja :=)
Täältä löytyy kuvia kahdeksasta naisjohtajasta, joista kaksi on ylipainoisia. Molemmat pankkisektorilta, jota olen pitänyt aika ulkonäkökeskeinen.
Olen tavannut Nokian Renkaiden Sirkka Hagmanin (henkilöstöjohtaja), joka on myös ylipainoinen. Kuvissa myös hyvin huoliteltu, mutta livenä aika, hmm, boheemin oloinen.
mutta ylipainoisia/lihavia he ovat kyllä.
-johtava ylilääkäri (2)
-juristi
-tutkija
-rehtori
Osa ylipainoisia, osa hoikkia. Pukeutuvat vaatimattomasti, eivät meikkaa. Eli keskittyvät olennaiseen.
olettavat ulkonäkökeskeisyyden tarkoittavan hoikkuutta, ei mitään muuta.