Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun miehestä?

Vierailija
08.10.2012 |

Musta on tainut tulla itsestäänselvyys miehelleni koska hän pitää täysin selvänä sitä, että mä hoidan kotona kaiken ja palkkioksi siitä hän voi sanoa ihan mitä vaan, jos herralla itsellään on sattunut olemaan rankkaa töissä.

Tulee väkisin pahamieli kun päivän hoitaa lasta ja kotia. Siivoaa, tekee ruokaa ja huolehtii että on puhdasta päällepantavaa koko perheellä, mutta mies saa iltasella jääkaapilla jäkätyskohtauksen, jos olen unohtanut ostaa kaupasta juuri hänen nimenomaista lempimeetvurstiaan, tai keskiolut on päässyt loppumaan, kun en ole sitä kaupassa käydessäni jaksanut rattaissa kotiin raahata, koska auto on päivät miehellä töissä...

Iltaisin minulta tietysti odotetaan sitä, että kun lapsi on saatu nukkumaan ja muut ilttyöt tehtyä, olen pimppa kosteena ja haarat levällään valmiina sänkyyn...

Esileikiksi riittää, kun mies puristelee pepusta ja hinkkaa kovaa kalua mun reiteen. Saattaa se myös hieraista pari kertaa pikkareitten päältä haaroväliä, ja sen jälkeen odotetaankin että hoitelen himokkaana vaimon aviovelvollisuudet.

Jos en jaksa, tai sattuu olemaan vaikka kuukautiset meneillään, niin osoitetaan mieltä ja sanotaan että olen pihtari ja kiristän pillulla.

Jos annan pimppaa, niinkuin yleensä teenkin (ellei tosiaan sitte ole ne menkat), niin seuraavana päivänä se onnenhetki on jo mieheltä unohtunut ja kotiin tullessa sama kiukutelu alkaa jos miehellä on ollut vähänkin rankempaa töissä.

Iltatoimien jälkeen pitää taas olla vaimon innokkaana sängyssä paidan helma hampaissa ja jos ei ole niin... Kun huomautan asiasta että voisi sitä minunkin tunteita huomioida ja muutenkin omaa käytöstä katastaa, niin olen nalkuttava pihtaava vaimo, joka nyt vaan on lapsen saannin jälkeen vähän herkillä eikä miehessä itsessään ole tietenkään mitään vikaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kanssa on noin rankkaa.

panopuoli onkin sitten kinkkisempi juttu. pyydä siltä suoraan, mitä haluat sen tekevän. se ei ehkä osaa lukea ajatuksiaa.

Vierailija
2/13 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi voisit kysyä mieheltäsi, että haluaako hän, että sinäkin nautit seksistä vai oletkos vain reikä mihin tökkiä.

Yleensä mies kuitenkin nauttii itsekin enemmän jos nainen on täysillä mukana.

Vain itsekäs mulkero ottaa oman nautintonsa toisesta välittämättä.

Ja ne makkarat ja oluet ukko voi hakea ihan itse töiden jälkeen sillä autollansa jos ne on niin tärkeitä.

Eiköhän sulle riitä kun roudaat maidot, ruuat, vaipat ja pesuaineet ym. sieltä kaupasta rattailla.

Jos töistä tulee jatkuvasti paha mieli niin alan vaihtoa voi harkita tai sitten voi käydä jossain puhumassa pahasta olosta.

Toki sinulle voi puhua mutta vain asiallisesti sillä ei se vaimo kotona ole mikään kaatopaikka jonka niskaan voi kaataa kaiken maailman paskan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostat ne vitun metukat ja kaljat.

Seksijuttu on vaikeampi, ei pidä joutua tilanteeseen, jossa toinen haluaa vaikka väkisin.

Alapa ettiä töitä ja rupea itsenäiseksi naiseksi, varmaan sitten on paukkuja oikeasti sanoa, että en jaksa...

JUST TÄMÄN TAKIA NAISTEN EI PITÄISI JÄÄDÄ KOTIROUVIKSI IÄN KAIKEN!

Vierailija
4/13 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen ukon paikka olisi hevonkuusessa.

Vierailija
5/13 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk mikä mies

Vierailija
6/13 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah. Kaikista naisita taita tulla itsestäänselvyys sit kun perhe on perustettu. Minultakin (vaikka käynkin kokopäivätöissä) odotetaan itsestään selvyytenä täydellistä kodinhoitoa. Että kun töistä pääsee hakemaan lapset päiväkodista, käy kaupassa, tekee ruoat, siivoaa, leikkii, kylvettää, korjailee kamoja, pyykkää, tiskaa, laittaa iltapalat jne, se on kaikki naisen tehtävä, koska mitäs valitsen käyväni töissä. Jos olisin kotiäitinä, joutuisin tekemään VAIN ne kotityöt, en menettäisi 8 tuntia töissä.

Seksistä: ajattelen sen kuuluvan eri tavalla omaan henkilökhtaiseen elämääni kuin muun perhe-elämän. En siis palvele miestäni seksiasioissa. Jos hän ei huomioi minua edes kertaa kuussa osallistumalla YHTEISEN kodin huoltoon, tai ylipäätänsä huomioi minua, eläköön sitten missä elää. Eroa tässä puntaroidaan joka tapauksessa jos tilanne ei muutu. Minua voi sanoa pihtariksi ja miksi vaan, mutta jos fiilis on se, että miestä ei kiinnosta pitää yllä mitään hyvää, vaan vain valittaa ja nurista, voi katsoa peiliin ja miettiä mistähän se mahtaa johtua ettei vaimoa miellytä.

Vierailija
7/13 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se hesarin kuukausiliitteessäkin ollut naisten ja miesten aivojen eroista kertova asia totta? Että miehet eivät vaan kykene empatiaan, maskuliiniset aivot eivät pysty huomioimaan toisia - edes omia lapsiaan, saati vaimojaan. Että mitään välittäviä, tunteellisia ja epäitsekkäitä miehiä ei ole olemassakaan, paitsi ne nyhvröt ja herkkikset jotka tylsistyttävät hetimiten kunnollisuudellaan?

Vierailija
8/13 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksijuttu on vaikeampi, ei pidä joutua tilanteeseen, jossa toinen haluaa vaikka väkisin.

Alapa ettiä töitä ja rupea itsenäiseksi naiseksi, varmaan sitten on paukkuja oikeasti sanoa, että en jaksa...

Meinaat että ko. mies tekisi osuutensa kotihommista jos vaimokin kävisi töissä? Tuskinpa vaan tekisi.

Vierailija
9/13 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua, onko tollasia olemassa?!! ukko vaihtoon!

Vierailija
10/13 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko aina ollut vai yhtäkkiä tyyli muuttunut siitä kun tapasitte? Että esileikit aina olleet tätä tasoa ja kaljavarastot pitäisi olla aina täydennettyinä?

Vierailija
11/13 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah. Kaikista naisita taita tulla itsestäänselvyys sit kun perhe on perustettu.

Tyhmät antaa itseään pompottaa. Mä en kehtaisi ääneen valittaa jos olen antanut ajaa itseni tuollaiseen nurkkaan.

Jos äijä on niin tyhmä ettei tajua kotitöiden jakamista, tai ei hyväksy sitä, saa mun puolesta mennä. En tarvitse luusereita mihinkään. Mulle kelpaa vain oikea, järkevä ja ahkera mies.

Vierailija
12/13 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..enemminkin siinä oli kait kyse tosta makuukamaripuolesta ja ap:n miehen jonkin asteisesta työstressistä.

Musta ainakin on järkeenkäypää se, et joka on kotona tekee ne päivittäiset kotityöt jos se toinen käy kerran töissä kodin ulkopuolessa hankkimassa elannon perheelleen, oli sitte kysymyksessä mies tai nainen.

Eri asii on sitte jotkut isommat kotihommat, suursiivous yms. ne kyllä kuuluis tehdä yhdessä.

Ah. Kaikista naisita taita tulla itsestäänselvyys sit kun perhe on perustettu.

Tyhmät antaa itseään pompottaa. Mä en kehtaisi ääneen valittaa jos olen antanut ajaa itseni tuollaiseen nurkkaan.

Jos äijä on niin tyhmä ettei tajua kotitöiden jakamista, tai ei hyväksy sitä, saa mun puolesta mennä. En tarvitse luusereita mihinkään. Mulle kelpaa vain oikea, järkevä ja ahkera mies.

Vierailija
13/13 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikähän tässä siitä olekaan kysymys, vaan siitä, että olen miehelle nykyään täysin itsestäänselvyys jolle voi purkaa mieltään ihan miten sattuu milloinkin huvittamaan.

Ja miehen ehdotuksestahan mä alunperinkin kotiin hoitovapaalle jäin, mutta nyt oon alkanut vakavasti harkita töihin paluuta, vaikka yksi vuosi ois vielä mahdollista olla kotona lapsen kanssa. Lisäksi mies on alkanut ehdotella, että tehtäisiin esikoiselle kaveri nyt samaan sysyyn, niin tulis vielä toiset kolmevuotta lisää hoitovapaita.

Oishan se toisaalta hyvä, mutta kun miehen käytös on pitkin syksyä vähän väliä tommosta yrmyä, niin empäs tiiä...

Ennen lapsen syntymää kotihommat tehtiin yhdessä ja seksikin oli silloin ihan erilaista... Hellän viipyilevää, eikä mikään ähkäisten suoritettu nopee sutaisu.

Eikä mun mies mikään kaljaa kittaava macco hirviö ole, vaikka osaakin joskus ärsyttää ja vaikka äkkiseltään tosta aloituksesta ehkä semmoisen kuvan sai. Itse asiassa on sillä hyvätkin puolensa sillä enhän mä sitä muuten katteliskaan.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi