Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulle laitettiin 2 alkiota PAS:issa.....

29.11.2005 |

Mulle siis siirrettiin kaksi alkiota elämäni ekassa PAS:issa. Kukas tietää kuinka yleistä se on?

Kun etukäteen puhuttiin lääkärin kanssa, että vain yksi olisi siirretty, ja nyt sitten kaksi laitettiin. En todellakaan toivo monikkoraskautta ja olen hieman peloissani. Kun on erittäin todennäköistä että molemmat kiinnittyy. (Onnistuminen ekasta ISCIsta)

Onko teiltä muilta kysytty montako alkiota haluatte siirrettävän? Eli onko ylimääräinen sulatettu vaan kylmästi heitetty roskiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 alkiota, ja lääkäri kertoi että " ne auttavat toisiaan" . Itselläni oli kyseessä myös ensimmäinen PAS.

Olen nyt plussannut (rv 5+0) mutta ennen ultraa en vielä tiedä mikä tilanne on (eli 1 vai 2 kiinnittynyttä).

Vierailija
2/6 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... en osaa sanoa, että miksi sulle on siirretty 2 alkiota - ehkä toinen alkio ei olisi enää kestänyt uutta pakastusta (jos sitä teidän klinikalla tehdäänkään), tai toinen alkioista oli alkanut jakaantumaan heikommin tms.

... mulla on aina siirretty 2-3 alkiota, koska alkiot ovat olleet normaalia hitaampia, ja todennäköisyyksien valossa olisi erittäin epätodennäköistä, että " saisin" kaksoisraskauden, vaikka sitä toivoisinkin...

... sun tuskin tarvitsee olla peloissasi asian suhteen - 2-3 viikossa tiedät tuloksen...

... sulla on siis lähtenyt käyntiin raskaus ja olet jo synnyttänyt ensimmäisestä ICSI:stä, ymmärsinkö oikein?

... onko mitään tietoa, montako solua oli ollut, ja oliko jakaantuminen alkanut " normaalisti" ??? Ja mikä mahtaa olla syy, että on ICSI valittu??

Terveisin,

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun (tai tammikuun???) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla tosiaan yksi onnistunut isci takana ja siitä tyttö.

Syynä on miehen heikot siittiöt.

Siksi jaksan hämmästellä miksi kaksi alkiota, koska onnistuminen jo takana ja mussa ei vikaa. En toivo kaksosraskautta, koska keskenmenoriski on melkoinen.

Vierailija
4/6 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitte sopineet siirrettäväksi yhden ja sitten siirrettiinkin kaksi. Kyllähän asiakkaan täytyy saada päättää, kuinka monta alkiota sinne siirretään!Meillä lääkäri kysyi, että siirretäänkö yksi vai kaksi ja sovittiin, että yksi ja toisen alkion saa laittaa " roskiin" toinen vaihtoehto olisi ollut, että se olisi pakastettu uudelleen. Oulun väestöliitossa sanoivat minulle vielä siirtovaiheessa, kuinka monta ollaan siirtämässä, joten erehtymisen vaara alkioiden määrän suhteen ei ollut mahdollista.

Vierailija
5/6 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumismahis on sen verran heikko. Mulla laitettiin 2-ja 3-luok alkiot automaattisesti ja nyt tulossa kaksoset.

Vierailija
6/6 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailtiin yhtäaikaa tuolla lapsettomien puolella aikaisemmin syksyllä. Miten kaksosraskautesi on sujunut? Moniko soluisista alkioista muuten plussasit?

Itselleni on tänään siirretty yksi 4-soluinen alkio, joten toivottavasti perässä tullaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi