Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä teillä on aloitettu käyttää sähköhammasharjaa?

Vierailija
08.10.2012 |

Itselleni juuri ostin sähköh.harjan ja mietin voisinko ostaa tuolle kaksi vuotiaalle myös. Näyttää olevan legot samanlailla suussa kuin minulla, eli ahtaat hammasvälit ja muutama hammas ristissä, joten varmaan tulee yhtä helposti hammaskiveä.

Aika hyvin antaa minun pestä hampaat, mutta olisiko tuollainen soiva mikkisähköh.harha parempi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostimme sähköhammasharjan, ja peseminen on sen jälkeen ollut niin paljon helpompaa ja nopeampaa. Sähköhammasharjalla saa takahampaatkin harjattua ilman yökkäilyä ja musta tuntuu että hampaat tulee muutenkin puhtaammiksi.

Vierailija
2/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostimme sähköhammasharjan, ja peseminen on sen jälkeen ollut niin paljon helpompaa ja nopeampaa. Sähköhammasharjalla saa takahampaatkin harjattua ilman yökkäilyä ja musta tuntuu että hampaat tulee muutenkin puhtaammiksi.

sama meillä! Samalla loppui se vähäkin venkoilu mitä iltapesuun toisinaan liittyi. 2-vuotiaana häneltä löytyi jo hammaskiveä, ei onneksi reikiä.

Lapsi nyt 4-v, ja huristelee aamuisin itse sähköharjallaan, iltaisin me vanhemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbara Wasz-Höckert-Liebkind Mehiläisestä, että lapsille aikuisten sähköhammasharjat pyörivät liian nopeasti ja voimalla, voivat aiheuttaa ienvikoja.Suositteli mieluummin sitä Mikkihiiri-sähköharjaa.

Mutta tietysti voisi ihan maallikkona kuvitella, että jos siitä sinun hammasharjastasi säätää nopeuden minimille, sekin kävisi.

Mikkihiiriharjassa on hyvä äänitehoste minuutin välein, ja se ilmaisee hyvin, koska on harjattu tarpeeksi. Lapsestakin mukava vimpain...

Vierailija
4/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin, että mikki harjassa kierrokset oli reilu 5000/min ja omassani reilu 7000/min.

Ap

Vierailija
5/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alettii hammmaspesulle 1-vuotiaana. Eikä ole koskaan ollut ongelmia pesemisen kanssa.

Vierailija
6/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrosnopeus laskee painamalla pitkään ja yhtäjaksoisesti sitä käynnistysnappulaa, äänestä kuulee, miten nopeus laskee.

Meidän mikkiharjassa on kyllä paljon alhaisempi kierrosnopeus.

Vierailija
7/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin meille.

Vierailija
8/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni juuri ostin sähköh.harjan ja mietin voisinko ostaa tuolle kaksi vuotiaalle myös. Näyttää olevan legot samanlailla suussa kuin minulla, eli ahtaat hammasvälit ja muutama hammas ristissä, joten varmaan tulee yhtä helposti hammaskiveä.

Aika hyvin antaa minun pestä hampaat, mutta olisiko tuollainen soiva mikkisähköh.harha parempi?

ilman muuta sillä sa parhaan pesutuloksen, lapsi on nyt 8v ei reikiä

Vierailija
9/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbara Wasz-Höckert-Liebkind Mehiläisestä, että lapsille aikuisten sähköhammasharjat pyörivät liian nopeasti ja voimalla, voivat aiheuttaa ienvikoja.Suositteli mieluummin sitä Mikkihiiri-sähköharjaa.

Mutta tietysti voisi ihan maallikkona kuvitella, että jos siitä sinun hammasharjastasi säätää nopeuden minimille, sekin kävisi.

Mikkihiiriharjassa on hyvä äänitehoste minuutin välein, ja se ilmaisee hyvin, koska on harjattu tarpeeksi. Lapsestakin mukava vimpain...

kuin siis aikuisten laitteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi