Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miehenne iltaisin ja viikonloppuisin reippaita ja aktiivisia?

Vierailija
08.10.2012 |

Vai omissa ajatuksissaan, väsyneitä, sohvalla makoilemassa tai lukevat lehtiä tms? Siis minkälaisia yleensä ovat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on vain tuo yksi mies,

joka tekee kaiken ajan ansiotyön ja nukkumisen lisäksi pihahommia ja remonttia sekä osallistuu myös kotitöihin, kaupassakäymiseen sekä varsinkin lastenhoitoon!

Vierailija
2/4 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kolistelee ja kuopsuttelee öisin, päivisin nukkuu kerälle käpertyneenä. Siksi siitä ei olekaan kovin paljon iloa ja seuraa vaikka lasten mieliksi sen otin. Kannattaa katsoa ottaako yö- vai päiväaktiivisen miehen koska monelle tuollainen yöaktiivinen mies ei sovi tai jos pitää sitä valveilla, niin seurauksena on tuo viikonloppuväsymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi, koska tiedän sitten, että kun mies on väsynyt, se todella on sitä eikä vaan esitä, eikä tarvitse itse kokea mitään riittämättömyyden tunnetta.

Eli joskus mies on täynnä elämää töiden jälkeen, haluaa lähteä käymään vaikka missä (mun kanssani siis), ehdottaa reissua ostarille, ajelulle, sienimetsään... Joskus haluaa olla rauhassa, lukea tai pelata tietokoneella. Tai sitten ihan nukkuu. Mutta enimmäkseen viihtyy töiden jälkeen rauhakseen mun seurassa, katsotaan telkkaria ja ollaan lähekkäin, ihan iisisti. ?

Vierailija
4/4 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitekyvytön, kireä, usein ilotonkin. Ei juuri koskaan naura lasten kanssa, uppoutuu tietokoneelle.

Onneksi kuitenkin on hyviäkin puolia, hoitaa lapsia puoliksi ja joka päivä ulkoilee lasten kanssa.

Ei tosin ulkona juuri muutakuin valvo heitä, ei juttele ja pelaile, mutta ok tuokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän