Mun lapsi siis vaan on niin täydellinen
hyvä koulussa
hyvä harrastuksissa
kiltti
ystävällinen
empaattinen
tyylikäs
kaunis
muut huomioonottava
ihan vaan täydellinen
Kommentit (9)
toivottavasti pysyykin hyvänä ihmisenä..niitäkun on niin vähän nykyään..
Minulla oli esikoispoika juuri tuollainen pienenä, nyt menestyvä nuori aikuinen.
ja toivon että itsetuntokin pysy kohdillaan.
Imiset kun ei vaan kestä sitä, että joku on hyvä jossain tai hyvä kaikessa - sellaiseta ei ainakaan saisi sanoa ääneen tai olla siitä ylpeä. Kaikkien pitäisi olla vaan samaa harmaata tasapäistä massaa - ilo ja ylpeys omista saavutuksista pyritään latistamaan.
Toivottvasti, et samanlailla hehkuta asiaa sun tyttöraasulle, kauheat paineet tulee, kun äitikin pitää 'täydellisenä'.
johan sen nyt huomaa näistä vastauksistakin. Pitää äkkiä lyödä lattanaksi jos joku vähänkin on tyytyväinen itseensä tai lapsiinsa.
ja toivon että itsetuntokin pysy kohdillaan.
Imiset kun ei vaan kestä sitä, että joku on hyvä jossain tai hyvä kaikessa - sellaiseta ei ainakaan saisi sanoa ääneen tai olla siitä ylpeä. Kaikkien pitäisi olla vaan samaa harmaata tasapäistä massaa - ilo ja ylpeys omista saavutuksista pyritään latistamaan.
ja jos saa kasin kokeista, niin yritän saada hänet uskomaan, että 8 on ihan hyvä numero.
Kehun myös onnistuneita asuvalintoja ja kerron jos joku asu ei mielestäni toimi.
Kehun kaunista meikkiä ja kerron jos meikki on liian wt tai jotain.
Olen myös kehunut häntä kyvystä asettua muiden asemaan ja joskus kun on ennakkoluuloinen toisia ihmisä kohtaan, pyydän häntä antamaan näille uusille ihmisille mahdollisuuden.
Hoitaa kolunsa ja kokeensa itsenäisesti, tehnyt niin jo ekaluokasta asti. Muista kehua siitäkin.
Kyllä, minä kehun häntä, enkä näe siinä mitään pahaa
meinasin ihan unohtaa. Hän ei ole kovin rytmitajuinen, ja ei kai osaa laulaa, en ole ihan varma, koska minulla ei ole minkäänlaista sävelkorvaa :-)
Molemmat tyttäret:
- Oppivat lukemaan ja laskemaan monta vuotta ennen koulunkäyntiä(kuopus aloitti koulunkin kokemuksestamme viisastuneena jo 6 vuotiaana)
- osaavat leikkiä kaikenlaisten lasten kanssa, heillä on paljon kavereita
- ovat omatoimisia, osaavat leipoa, kokata jne
- ovat lahjakkaita musiikissa ja kuvaamataiteissa
- ovat todella hyviä liikunnassa, muutamassa lajissa jopa lahjakkuutta havaittavissa
- nappaavat koulussa kaikista aineista erittäin hyvät arvosanat(ja ekaluokkalainen siis saa vain suullisia arvioita mutta hyviä)
- ovat suloisia ja kauniita vaaleita kiharapäitä, jotka kääntävät monesti ihmisten päät
En meinaa uskoa, että sain kaksi näin ihanaa lasta lapsettomien vuosien jälkeen. Kolmatta emme koskaan saakaan, sterilisaatio oli valintani sillä halusin kaiken päälle myös hyvän parisuhteen.
Itse en ollut niin lahjakas kuin lapseni, mutta mieheltäni on peritty mm. matemaattinen, liikunnallinen ja musikaalinen taito. Itseltäni verbaalisuus ja sosiaalinen lahjakkuus.
Että sellaista. Kiva kehua näin nimettömänä, kavereille en kehtaisi vaikka kyllä he onnekkuutemme ovat jo havainneet:-)
kuitenkin samanlainen kusipää siitä tulee kuin omakehua täynnä olevasta äidistään.