Pitäisikö vanhemman muistaa aikuista lastaan tämän syntymäpäivänä?
Puhelinsoitolla tai vaikka tekstarilla edes?
Mietin vaan kuinka muilla on tapana. Mun vanhempani ei muista mua juuri koskaan onnitella. Lahjaa en edes odota mutta onnittelut olisivat kuitenkin ihan kivat.
Kommentit (7)
ainakin onnittelutekstari on paikallaan.
Mun vanhemmat yleensä antaa lisäksi myös lahjan.
Äiti jopa yleensä lähettää sekä kortin että onnittelee puhelimessa (asun eri paikkakunnalla kuin vanhempani). Ja joskus saan lahjankin.
aikuisia, mutta molemmat (mies ja mä) onnitellaan yleensä soittamalla. Yleensä juhlivat synttäreitä kavereiden kanssa, mutta käyvät sit kylässä ja saavat lahjan. Merkkivuosina konkreettisen, muulloin jotain pientä multa ja isältään rahaa.
saan tekstarin vanhemmiltani ja anopiltakin. Joskus kutsuimme muutaman kerran brunssille ja kahville, synttärini kun aina pyhä, mutta eivät tulleet. Enää en (emme) kutsu.
saan tekstarin vanhemmiltani ja anopiltakin. Joskus kutsuimme muutaman kerran brunssille ja kahville, synttärini kun aina pyhä, mutta eivät tulleet. Enää en (emme) kutsu.
ja omia lapsiani aion todellakin muistaa ja lahjoa niin kauan kun elän, vaikka vastustelisivatkin. Sen verran pahalta tämä minun tilanteeni tuntuu. Kun täytin 40, kukaan ei tullut. En ole edes mikään riivinrauta, välit on kaikkiin ihan hyvät, vaikkakaan ei superläheiset.
mun vanhemmat on sitten jotenkin outoja. Onhan ne mulle vähän etäisiäkin ja tunnekylmiä jotenkin. Itse olen aina muistanut heidän syntymäpäiviään ja siksi se on minusta tuntunut jotenkin oudolle, että he eivät muista minua. ap
Mielestäni pitää antaa lahjakin, vaikka pieni, kukkakimppu ja kortti. Mutta pitää.