Ihan järkyttävä ripulisonta tuli!
Perse yritti työntää vissiin kaikki sisuskalut ulos, meteli oli kamala ja nyt pyllyaukkoa polttaa vietävästi! Koko pytty piti pestä tyhjennyksen jälkeen, niin hirveältä se näytti. Ja nyt täällä haisee ihan paskalta ;(
Kommentit (5)
heräsin yhtenä aamuyönä kovaan suolikouristukseen, en millään malttanut nousta vessaan ja ajattelin päästää hieman kaasua. No, mukana pläjähti karmeat ripulit! En jaksanut ruveta edes lakanoita vaihtamaan, heitin ne pyykkikoneeseen ja menin sohvalle peiton kanssa loppuyöksi.
Itseltäni tuli lähikaupan jonossa ripuliuloste housuun. Kärsin tuolloin paksusuolioireista ja sitä painetta ei vaan pystynyt vastustamaan. Housutakamus ruskeana kaupasta lähdin.
aika nolosti. Olin syönyt aika paljon lohipiirakkaa ja sen rasvaisuus oli ennenkin saanut vatsan epäkuntoon. Sitten tuli lähtö vessaan joskus neljän aikaan aamusella, peräilma purkautui jo matkalla ja ripulit saman tien, pitkin parkettia. En siis ehtinyt edes pytylle.
Silloin nolotti mutta nykyään on aviomies :)
söin eilen smetanasilakkaa jossa myös sipulia. Söin myös mustaaleipää sekä tuoretta pullaa. Lopun voitte arvata. Olen myös laktoosi-intolerantikko. Kamala möyrintä vatsassa koko yön. Aamulla iski ksmala kakkahätä ja varpusparvethan se sieltä lensi. Pönttö ruiskumaalattu ruikulilla.
ihan muualle kuin pyttyyn. Hädissäni kiiruhdin veskiin, riisuin housut, käännyin pytylle niin jo lensi. Pitkin seiniä ja pyttyä valui ripulit...
Siinä sitten siivottiin puoli tuntia.
Olin syönyt jotain sopimatonta.