Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perinteisiä arvoja kunnioittava keskiluokkainen lapsiperheellinen? Äänestä Perussuomalaisia. (ov)

Vierailija
07.10.2012 |

Heissä yhdistyy oikeistolainen suomalaisten perus perhearvojen kunnioitus sekä vasemmistolainen halu kantaa heikko-osaisia pitäen suomalaisista, vauvasta vaariin, huolta.

Kunnallispolitiikan tasolla Perussuomalaiset pyrkisivät säilyttämään tasokkaat kunnalliset palvelut, eivätkä omalla toiminnallaan edesauttaisi ihmisten eriarvoistumista lisää.

Perussuomalaisten arvomaailma korreloi varmasti monen lapsiperheellisen arvomaailman kanssa, mutta negatiiviset, ulkopuolelta tehdyt mielikuvat perussuomalaisista estävät monia äänestämästä heitä. Se on sääli, sillä yhdistämällä voimamme, voisimme saada paljon hyvää aikaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissä yhdistyy oikeistolainen suomalaisten perus perhearvojen kunnioitus sekä vasemmistolainen halu kantaa heikko-osaisia pitäen suomalaisista, vauvasta vaariin, huolta.

Kansallis .... Sosialismi

Vierailija
2/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä Perussuomalaisten kunnallisvaaliohjelma; http://www.perussuomalaiset.fi/getfile.php?file=2283

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin.

Kummassakin mies pettää vaimoaan, tai toisessa perheessä mies on jo jättänyt perheensä ja asuu toisen naisen kanssa.

Molemmissa perheissä eletään sossutuen avulla.

Ei jaksa katsoa ja kuunnella sitä valitusta ja narinaa, miten huonosti kaikki on.

Olen keskitulisen lapsiperheen äiti, eikä ikinä tulisi mieleenkään antaa ääntä perussuomalaisille.

Mielipiteet lähtee haarautumaan eri suuntiin jo siinä vaiheessa, kun käsitellään asiaa minkälainen ihminen on arvokas.

Vierailija
4/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet lähtee haarautumaan eri suuntiin jo siinä vaiheessa, kun käsitellään asiaa minkälainen ihminen on arvokas.

Ilmeisesti sinulla on tästä erilainen käsitys, kun kerrot, että mielipiteet tästä haarautuvat eri suuntiin Perussuomalaisten kanssa?

Sinulle tekisi sitten hyvää tutustua toisenlaisiinkin perussuomalaisperheisiin. =) Esimerkiksi me olemme kolmikymppisiä, keskiluokkaisia, perhekeskeisiä (3 yhteistä lasta), onnellisesti avioliitossa (kumpikaan ei todellakaan petä), mm. luonnonsuojelusta ja ihmisten tasavertaisuuden eteenpäin ajamisesta kiinnostuneita tavallisia ihmisiä.

Ap.

Vierailija
5/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen on arvokas, kunhan on mies, valkoihoinen ja hetero. Muista ei niin väliä.

Itse olen uskovainen ja sitä mieltä, että jokainen ihminen on lähtökohtaisesti arvokas ja jokaisella ihmisellä on oikeus olla sellainen, jollaiseksi jumala on hänet luonut. (ulkonäkö, ihonväri, sukupuoli, sukupuolinen suuntautuneisuus yms.) Rikollisuus on sitten eri asia.

Vierailija
6/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt äänestää jo eduskuntavaaleissa, mutta nyt korjataan vihre(ä).

Vierailija
7/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen on arvokas, kunhan on mies, valkoihoinen ja hetero. Muista ei niin väliä.

Jokainen on arvokas, siksi Perussuomalaiset ovat 'pienen ihmisen' puolella suurta koneistoa vastaan. Aidosti veronmaksajan puolella eurokriisissä (mitä SDP sanoo olevansa, mutta ei ole), aidosti äidin ja lasten puolella perheen hoitopaikan valinnassa, aidosti pienituloisen puolella pyrkiessään säilyttämään hyvän julkisen terveydenhuollon ja ennen kaikkea aidosti vanhuksen tai vammautuneen henkilön puolella panostaessaan omaishoidon tilan parantamiseen ja sitä kautta ihmisten kotihoidon painottamiseen laitoshoidattamisen sijaan.

Itse olen uskovainen ja sitä mieltä, että jokainen ihminen on lähtökohtaisesti arvokas ja jokaisella ihmisellä on oikeus olla sellainen, jollaiseksi jumala on hänet luonut. (ulkonäkö, ihonväri, sukupuoli, sukupuolinen suuntautuneisuus yms.) Rikollisuus on sitten eri asia.

Uskovaiselle kristillisdemokraatit ovat varmasti myös ihan hyvä vaihtoehto, mutta todellisten poliittisten vaikutusmahdollisuuksiensa kannalta ei ehkä se paras vaihtoehto. Kristilliset eivät todennäköisesti tule saamaan kovin suurta kannatusta näissä kunnallisvaaleissa. Tulevista suuremmista puolueista (Kokoomus, SDP ja PerusS) kunnallispolitiikan tasolla minusta Perussuomalaiset on se paras vaihtoehto.

Ap.

Vierailija
8/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teen

=)

Ap.

Vierailija
9/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut persuja todella läheltä tällä omalla paikkakunnalla ja hehän ovat ihan vitsi! Ei mitään käsitystä oikeista asioista, toisaalta ei haluta puuttua mihinkään, räksytetään vaan, että muut ovat väärässä.

Kotipaikkakunnallani on valtuustossa kaksi persua. Toinen on 84 vuotias, toinen hiukan nuorempi. Huh huh ja ehdokkaat nyt ovat mitä ovat.

Tee vaan ahkerasti vaalityötä täällä kirjoittelemalla. Järkevät ihmiset luottavat kuitenkin siihen, mitä itse näkevät ja kuulevat omassa elämässään ja lähipiirissään.

Vierailija
10/10 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevät ihmiset luottavat kuitenkin siihen, mitä itse näkevät ja kuulevat omassa elämässään ja lähipiirissään.

Itselläni on aivan mahtavia perussuomalaishenkisiä (virallisesti poliittisesti sitoutumattomia) ihmisiä tuttavapiirissäni, siinäkin mielessä uskallan äänestää niin kuin tulen äänestämään todella luottavaisin mielin. =)

Uskon, että ihmiset alkavat olla päivä päivältä fiksumpia tämän mielikuvamarkkinoinnin suhteen ja kuuntelevat todellisia asiasisältöjä. Sen uskon vain hyödyttävän Perussuomalaisia vaaleissa.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän