Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehen käytöksestä?

Vierailija
07.10.2012 |

Päädyin ravintolasta samaan sänkyyn miehen kanssa, joka teki minulle myöhemmin yöllä niin, että pyysi minua pysymään alastomana sängyssä (joo, seksin jälkeen) ja sulkemaan silmät. Hän siis halusi, että makaan hänen edessään silmät kiinni ja sitten hän suuteli minua kaikkialle ja kosketteli sormin. Hän ei tehnyt sitä kovinkaan seksuaalisesti vaan hyvin hellästi ja sekä etu- että takapuolelta. Välttäen kriittiset paikat. Tärkeää hänelle oli se, että minä rentoudun ja pidän silmäni kiinni. Mielestäni tämä oli vähän hassua ekalla tapaamisella (olemme aikeissa tavata uudestaan), mutta tuntui hyvältä. Olin aika haavoittuvainen hänen edessään ja oloni oli vähän epämukava, mutta eleenä tästä tykkäsin. Mielipiteitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo normaalin kuuloista vai mitä, onko joku kokenut samaa?

ap

Vierailija
2/2 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moista kokenut. En tosin ole kuin muutaman kerran lähtenyt baarista miehen matkaan..

Tästä syystä minulle tulee mieleen että joko hän on todella ihastunut tai yleensä haluaa naiselle jättää kokemuksen jota ei unohda :)

tai hän on haluaa viedä sinut sfääreihin ja näin saada otteen sinuun ja taata ns pesän saanti jatkossakin.

Kallistuisin kyllä itse siihen, että hän haluaa tuottaa nautintoa ja nauttii siitä että näkee työnsä tuloksen :D

Tämä näin kärjistetysti ja moisen kokemuksen puuttuessa. Mutta samapa tuo, kunhan sinulla oli kivaa ja nautit!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla