Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveena rivari. Kerro itsestäsi!

Vierailija
07.10.2012 |

Aika erikoista. Koskaan ei kuule että unelmana olisi rivitalo. Aina kerros- tai omakotitalo!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50% haaveilee nimeimasn rivitaloasunnosta tai omakotitalosta. Ihan uus juttu mulle tuo kerrostalohomma..

Vierailija
2/4 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihmiset aina haaveilee omakotitalosta tai rivarista:)

mut mä (me) haaveillaan rivarista! Ihan oon 25vuotias, 1vuotiaan pojan äiti. Ammatiltani lähihoitaja, mies on metallilla töissä, eli duunariperhe. Lisäksi perheessä on 3kissaa ja 2 koiraa, tällä hetkellä asutaan kerrostalossa. Mä olen vielä kotihoidontuella, töihin palaan kun lapsi on reilu 2v. Todennäköisesti jotain pätkää tekemään niinkun tähänkin asti. Itseasiassa juuri saimme lainalupauksen pankista, joten hyvällä tuurilla vielä tänä vuonna päästään muuttamaan siihen haaveilemaamme rivitaloon:) Riittikö?:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan nyt omistusasunnossa kerrostalossa mutta kaipaan toisinaan omaa pihaa. Haluaisin pienen puutarhan, mutta en lumitöitä. Omakotitaloon tuskin tullaan koskaan muuttamaan koska se ei tunnu omalta jutulta lainkaan. Ainoa huono puoli rivarissa olisi mielestäni se, että se tarkoittaisi tinkimistä nykyisestä erinomaisesta sijainnistamme. Kaupungin keskustan lähellä kun ei juuri rivitaloja ole.

Olen asunut rivarissa parikin kertaa ja minä kyllä viihdyin.

Niin, ja millaisia olemme. Mies DI, minä maisteri. Kaksi pientä lasta, ei autoa. Tykätään asua kaupungissa ja kulkea julkisilla/kävellen. :)

Vierailija
4/4 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi hyväkutntoinen 1960- tai 1979- luvulta peräisin oleva tumman punatiilinen, mäntyjä kasvavalla tontilla. Jka talolla olisi oma pieni plänttinsä terassinoven takana, joka olisi sika lailla rakennettu - olisi pientä talvivihreää ja paljon joko puu- tai liuskekivipintaa. Siihen saisi omat terassikalusteet ja muuta henkilökohtaista pientä, mutta isot pihanurmet ja lunityöt hoitaisi taloyhtiön talonmies. Ei siis isännöintifirma, eikä mitään talkoovuorottelusysteemeitä. Ja se olisi sen verran lähellä kkustaa, että oopperasta voisi kävellä kotiin.

Tällä hetkellä meillä on omakotitalo ja se on ihan kiva - se oli erään ajan haave. Muutaman vuoden sisään aiomme kyllä muuttaa kererostaloon, mutta ei ihan mihin tahansa kerrostaloon. Mutta jos nyt sattuisi, että suunnittelemamme kerrostalo ei syystä tai toisesta onnistuisi, niin voisimme haaveilla muuttavamme myös ylläkuvatun kaltaiseen rivariin. En vaan tiedä, onko niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme