Bruttopalkka n. 3300 €. Onko kohtalainen vai hyvä? Osaatko arvata ammattini?
Kommentit (9)
Ei ole mun mielestä ainakaan hyvä, mutta ehkä kohtalainen. En osaa arvata, tuo on varmaan keskipalkka nykyään, eli sellaista saa todella monesta hommasta.
myyntiedustajan palkka, mutta kohtalainen.
Veikkaan että olet sosiaalityöntekijä?
vähän pahoillani, mutta eiköhän tuolla pärjätä.
Ei ole mun mielestä ainakaan hyvä, mutta ehkä kohtalainen. En osaa arvata, tuo on varmaan keskipalkka nykyään, eli sellaista saa todella monesta hommasta.
Tuo ei ole läheskään normaali palkka. Tuo on jo todella hyvä palkka. TODELLA moni elää 2000 tai alle bruttopalkalla. Mutta sekään ei ole huono. Huono on jotain 1600 euroa brutto
Tuo ei ole läheskään normaali palkka. Tuo on jo todella hyvä palkka. TODELLA moni elää 2000 tai alle bruttopalkalla. Mutta sekään ei ole huono. Huono on jotain 1600 euroa brutto
mun palkkani on 3300 (assistentti). Olen ajatellut, että olen melkoisen keskipalkkainen henkilö.
Minulla on palkka 3620e + kokouslisät (90-300e/kk) ja pidän sitä hyvänä. Edellisestä työpaikastani sain 2450e.
oletko aineenopettaja?