Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on paras ystäväni ja vietämme paljon yhdessä myös vapaa-ajalla.

Vierailija
07.10.2012 |

Jos suunnittelen reissuun lähtöä, lähden kaikista mieluimmin mieheni kanssa ja toisin päin. Minulla on muutama hyvä ystävä, joiden kanssa vietän myös paljon aikaa. Mutta mieheni on kuitenkin se ykkönen ja seurasta mieluisin.

Kommentit (7)

1/7 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin myös meillä :)

Vierailija
2/7 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moni ihmettelee miksi viihdymme perheen kesken eikä juosta ravintoloissa.

Vierailija
4/7 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen vuoksi aloituksen asiasta, kun melko monet pitävät tällaista tilannetta outona tai ei mitenkään tavoiteltavana. Minusta taas on luonnollista, että mies on se tärkein ja sen jälkeen vasta muut aikuissuhteet.

ap

Vierailija
5/7 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelma olisi, että mies olisi yhden päivän viikossa ihan kokonaan kotona tai jossain mun ja lasten kanssa.

6/7 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa,ja suurin osa ystävistämme on yhteisiä,joita tapaamme yhdessä. toki molemmilla,enemmän minulla on myös vain omia ystäviä,mutta heitä näen vähän harvemmin. mieheni on ollut aina hyvä ystäväni,ehkä myös siksi että ymmärrämme toisiamme kaikin tavoin ja pidämme paljon samoista asioista :) toki meillä on myös omia harrastuksia viikolla,esim minulla jumppaa ja miehellä omia menoja,mutta esim viikonloppuna olemme lähes aina yhdessä,eikä ahdista :) ehkä tämä on jäänne myös ajoilta jolloin olimme etäsuhteessa neljä ensimmäistä vuotta ja kun viikonloppuisin näimme,teimme kaiken yhdessä koska yhteistä aikaa oli niin vähän. pesemme jopa hampaamme yhdessä ja nukkumaan mennään aina samaan aikaan :D

Vierailija
7/7 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaaehtoisesti vaikka kummallakin on myös omaa elämää ja työmatkoja yms mikä vie välillä erilleen. Olemme parhaat kaverit ja kumppanukset joilla on yhteiset haaveet ja tavoitteet.

Joskus harvoin kun olen omien kavereiden kanssa reissussa harmittelen kun joku kiva asia jää mieheltä kokematta tai näkemättä ja päinvastoin. Kiirellä laitetaan kuvaa ja selostusta toiselle:)

Olemme jo sen ikäisiä ettei iltajuoksut kavereiden kanssa kiinnosta vaan tapaamme samanhenkisten ystäväparien ja -perheiden kanssa kotona mielummin hyvä ruuan ja viinin ääressä.