Saatteko te kirjoitella lastenne FB-seinille?
Kun pojan mielestä on niin noloo ja lällyy ja ties mitä jos kommentoin hänen kuvaansa ihan asiallisesti kuitenkin... 11-vuotiaasta kyse.
Kommentit (10)
Kun pojan mielestä on niin noloo ja lällyy ja ties mitä jos kommentoin hänen kuvaansa ihan asiallisesti kuitenkin... 11-vuotiaasta kyse.
Ikäraja 13. Että jospa mietitte näitä sitten parin vuoden päästä. Ja kyllä, minä saan kirjoittaa lapseni seinälle mutta harvoin niin teen.
jo pari vuotta (itse loin profiilin ja tiedän salasanat jne) ja viime aikoina moni luokkakaverikin alkanut tulla, joten päivittääkin joskus jo jotain.
Toki hyvin neutraalisti koitan sen tehdä aina. Koska ihan ymmärrän teinillä olevan vaiheen jolloin jotkin hassutkin asiat ovat niitä "noloja".
Miksi kirjottaisin, kun asiat voi sanoa kasvotustenkin? Joskus kyllä jutellaan chatissa, jos lapsi tai minä olen reissussa, mutta mitään "rakas mamman mussukka, mamilla on ikävä!!!" juttuja hänen seinälle en kirjoita.
Kiinnostaa tietää, että mitä te sitten sinne seinälle kirjoitatte?
Seuraan kyllä aktiivisesti. On 14v. ja vuoden verran ollut facessa. Meillä kyllä kontrolloidaan muutenkin aika tiukkaan netin käyttöä.
Miksi kirjottaisin, kun asiat voi sanoa kasvotustenkin? Joskus kyllä jutellaan chatissa, jos lapsi tai minä olen reissussa, mutta mitään "rakas mamman mussukka, mamilla on ikävä!!!" juttuja hänen seinälle en kirjoita.
Kiinnostaa tietää, että mitä te sitten sinne seinälle kirjoitatte?
jos lapsi vaikka linkittää youtube-videon jossa skeittaa niin jos äiti siihen kirjoittaa että "Hienoa!" tmv kun töissä sattuu päivityksen näkemään?
olla edes lasteni kaveri FB:ssä!
Enkä todellakaan halua tietää, mitä he ovat tehneet. KErtovat kyllä, jos on jotain kerrottavaa.
Minusta on todella säälittävää, että keski-ikäiset mammat kirjoittelevat lastensa seinille jotain lässytyksiä. Ettekö pysty kasvotusten puhumaan?
Miksi kirjottaisin, kun asiat voi sanoa kasvotustenkin? Joskus kyllä jutellaan chatissa, jos lapsi tai minä olen reissussa, mutta mitään "rakas mamman mussukka, mamilla on ikävä!!!" juttuja hänen seinälle en kirjoita. Kiinnostaa tietää, että mitä te sitten sinne seinälle kirjoitatte?
jos lapsi vaikka linkittää youtube-videon jossa skeittaa niin jos äiti siihen kirjoittaa että "Hienoa!" tmv kun töissä sattuu päivityksen näkemään?
Miksi kirjottaisin, kun asiat voi sanoa kasvotustenkin? Joskus kyllä jutellaan chatissa, jos lapsi tai minä olen reissussa, mutta mitään "rakas mamman mussukka, mamilla on ikävä!!!" juttuja hänen seinälle en kirjoita. Kiinnostaa tietää, että mitä te sitten sinne seinälle kirjoitatte?
vaan se ettei olla 24/7 yhdessä.
Saatan kommentoida jotain kuvaa, kirjoittaa johonkin keskusteluun oman mielipiteeni,tai laittaa viestin Soita!jos on unohtanut puhelimensa äänettömälle. Toki puhumme myös kasvotusten:-St.se teinin äiti,joka ei kai vielä ole keski-ikäinen32-vuotiaana
Ikäraja 13. Että jospa mietitte näitä sitten parin vuoden päästä. Ja kyllä, minä saan kirjoittaa lapseni seinälle mutta harvoin niin teen.