Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko normaalipainoinen, mutta joudut koko ajan tekemään töitä, että se pysyy

Vierailija
07.10.2012 |

Minä olen ja varsinkin sitten kun 40v tuli mittariin, on pitänyt todella katsoa mitä syö, eikä oikein voi lipsua.

Viime kesän jälkee painoa tuli 3kg lyhyessä ajassa kun oli monet juhlat peräkkäin. EI auttanut muu kuin tiukka ketokarppaus 2 viikkoa ja sen jälkeen vähän höllempää karppausta.

En ikinä syö esim töissä tarjottuja kakkuja tms herkkua, ei koskaan sipsejä tai irtokarkkeja, siiderit aina lightiä. Juhlissä yritän juoda vain kahvin, mutta joskus on kohteliaisuussyistä otettava jotain.

Minulle painon pitäminen normaalin rajoissa on tärkeämpää kuin herkut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, mutta silti haluan syödä viikottain sipsejä ja suklaata ja leivoksia. En nähtävästi syö niitä sitten niin suuria määriä, että paino pysyy painoindeksissä noin 23. Totta kai vähän pitää miettiä, mutta en koe jääväni mistään herkuista paitsi, jotta paino pysyisi tässä.

Vierailija
2/5 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytännössä ikuisella dieetillä, jos höllään esim. kesän ajaksi, on kauhea työ taas saada paino kuriin. Tilanne on aina ollut sama, ja nyt huomaan, että vielä pahemmaksi menee, kun neljäkymppiä alkaa myös olla mittarissa. Jos söisin niin paljon kuin haluan ja mitä mieli tekee, en varmasti mahtuisi ovista... Eihän tämä kivaa ole, mutta toisaalta en halua olla lihava, se ahdistaisi henkisesti ja fyysisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia ja etnistä pikaruokaa kyllä

Vierailija
4/5 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime kuussa olin muutaman viikon melko tiukalla dieetillä, jotta sain painon tiettyyn lukemaan. Nyt olen pari viikkoa syönyt vapaammin, en todellakaan sillä tavalla, että pussi sipsejä tai karkkia jne. vaan "tavallista ruokaa" (en jaksa aina tehdä itselleni salaattia erikseen), pari voileipää, keksi kahvin kanssa, pieni pala jätskiä - eikä näitäkään edes joka päivä. NIin jopa on ainakin 5 ylimääräistä kiloa mittarissa ja vyötäröllä jumalaton rengas!

Masentavaa. Saan loppuelämäni tosiaankin syödä erittäin valikoivasti.

Vierailija
5/5 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudu katsomaan syömisiäni yhtään mutta harrastan kyllä liikuntaa kuutena päivänä viikossa aina 1-2h kerrallaan. Ikää 42v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä