Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa enää orgasmeja.

Vierailija
06.10.2012 |

Eli tästä asiasta on kyse: en saa enää orgasmeja seksin yhteydessä.

Olemme olleet miehen kanssa monta vuotta yhdessä. Seksiä meillä on usein ja olen joka kerta nauttinut. Olen saanut todella helposti orgasmeja, jopa useita seksin aikana.

Nyt on ollut monta kertaa, että en olekaan saanut orgasmin orgasmia. Mies luulee että olen nauttinut. En voi myöntää, että en oikeasti enää nauttinut. Seksi tuntui vain... tylsältä.

Olen jokaisen seksi kerran jälkeen vetäytynyt itseeni ja tänään mieheni tuumasi, että olen jotenkin surullisen oloinen. Seksi on edelleen mahtavaa, mutta jotenkin en osaa enää nauttia samalla tavalla kuin ennen.

Mikä voisi auttaa tilannetta? Onko kohtalotovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta stressiä? Tekeekö sun mieli seksiä vai annatko vaan?

Mutta ehdottomasti olet avoin miehellesi!

Vierailija
2/5 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä ja muutenkin olen saanut niitä vain muutaman koko elämäni aikana. Mutta ei seksi siltä tunnu tylsältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä parisuhde takana ja huomasin että saan vain naisen kanssa orgasmin... en siis mieheni kanssa... en osaa auttaa, mutta ahdistaahan se

Vierailija
4/5 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta stressiä? Tekeekö sun mieli seksiä vai annatko vaan?

Mutta ehdottomasti olet avoin miehellesi!

Stressiä on kyllä älyttömän paljon ollut, tuntuu ettei tule loppua. Yritän olla avoin, mutta puheen aihe vaihtuu heti tai toinen nukahtaa seksin jälkeen. Kyllästynyt en ole mieheeni, hän on mahtava kumppani ja on osannut ottaa aina minut huomioon, mutta nyt on jotain vialla.

ap

Vierailija
5/5 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sit se on psyykkinen. Ja jos vikaa ei ole itse seksissä, niin sit vika on muussa elämässä. Jos perhe-elämässä ei ole vikaa, niin sit vika on työelämässä.

Pieni selibaatti? Vähän aikaa itsetutkiskelua? Omaa aikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän