Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bestikselläni on panosuhde 23 vuotiaan kanssa..

Vierailija
06.10.2012 |

sain eilen tietää. Kaveri tuli meille kahville ja alkuun pahoitteli kovastikin ja pyyteli anteeksi ja pullautti uutisensa ulos.

Hän nainen 46 vuotias on panosuhteessa 23 vuotiaaseen miehenalkuun < käytti itse tuota sanaa!

Ensinnäkin vituttaa tuo, että on tehnyt noin, mä olen hänen miehensäkin kaveri.

Toisekseen millä helvetin oikeudella se vaan kertoi mulle, vaikka sanoin, että mun ei tarvii tietää.. hän ei ole mulle velvollinen kertomaan. MUTTA kun hän halusi ja samalla pelkäsi kovasti reaktiotani.

Kyllä mä olen moralisti siinä mielessä, että kun parisuhteessa ollaan, niin siihen ei muita tarvita.

Mä en mene tämän miehelle asiaa kertomaan, en halua, että heidän perheensä tuon takia rikkoutuu. Heillä on nyt taas onnellinen liitto (vuosi sitten saivat vanhan karikon selvittyä) ja kolme kivaa teiniä.

Ei ystäväni kuitenkaan ole perhettään jättämässä tuon kollinkaan takia, koska sehän on selvää miksi he tapaavat.

tässä on mulle isopala sulateltavaa ja pyysin, että pyrkisi kuitenkin eroon tuosta leikkikalustaan. Tai ei ainakaan mulle enempää asiasta avaudu, hänellä on muitakin ystäviä.

Nyt mulla on niin perkeleen huono fiilis. Ihan kuin MÄ olisin tehnyt jotain pahaa. Miehenikin tässä jo uteli, että mikäs mua on tänään vaivannut.. niinpä niin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Ddddddddddddd

Vierailija
2/6 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristäisin naista noilla tiedoilla. Alkuun 500. Sitten lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiristäisin naista noilla tiedoilla. Alkuun 500. Sitten lisää.

:D Tää ois kohtuullista.

Ja tosi onnelliselta liitolta kuulostaa, eikö nyt ois fiksua antaa ukon vaan tietää niin vois heittää lumpun pihalle.

Vierailija
4/6 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen, kun selvis, että bestis ei oo 16-17v

Vierailija
5/6 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sinuakin panettaa?

Vierailija
6/6 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.. Sääli kun nuori mies haluaa vanhaa löysää lumppua panna :( ei voi ymmärtää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi