Lähes kaikki psykoosiharhani ovat toteutuneet. Olenko Näkijä?
Kommentit (8)
sut on kirottu tai oot pahan hengen vallassa (psykoosi), rukoile Jeesusta vapauttamaan sut.
Näkijöitä on olemassa. Jokaisella on mahdollisuus olla sitä jollain tasolla, mutta yleensä kyynisyys vaimentaa ne äänet.
Mietit asioita jotka voivat olla mielestäsi totta, tai sitten ei. Ennenkuin innostut uudesta kyvystäsi, koita miettiä milloin vastaanotit nämä uutiset? Joskus ajantaju hämärtyy ja voi olla, että kuulit ne aamulla ja iltapäivällä mielestäsi aikaa on kulunut yli kuukausi. Seuraavan kerran kun saat ennakoivia viestejä, kirjoita ne ylös ja päivämäärä myös. Yritä tiedostaa, milloin mikä asia voisi olla harha, mikä voisi ollaa totta. Jos et erota, älä innostu uusista taidoista vaan kertaa missä taidoissa olet ennen ollut taitava (koulussa, käsitöissä, jumpassa, toisten kuuntelemisessa jne).
Sokeakin kana löytää välillä jyvän. Ihmisen päässä nyt risteilee (tai tiedän toki vain omasta päästäni) niin paljon ajatuksia päivän mittaan, että helpostihan sitä voisi alkaa kuvitella arvaavansa (tietävänsä) tosi usein täysin oikein tms. kun välillä osuukin oikeaan.
Mulla ei ole psykoosista kokemusta, mutta olen itse melko hyvä ihmistuntija ja sanoisinko jopa rautainen päättelijä, ja siltä pohjalta omat arvioni osuvat kyllä VÄLILLÄ oikeaan, mutta siltikin siis vain välillä, ja aika usein on ihan pelkästä tuuristakin kyse. Ei kannata ylpistyä vaikka omaisikin jotain herkkyystaitoja ehkä keskimääräistä tallaajaa enemmän (tunneälyä), koska pieleen menee välillä ja pahasti meneekin, ja on kyllä tosi epäreilua ketään kanssaihmisiä kohtaan luulla kaikkitietävänsä, kun ei vaan oikeasti tiedä.
tullut viime aikoina vastaan uutisotsikoissa tai muissa ympyröissä.
Onko minulle annettu ennaltanäkemisen lahja vai mitä tämä on?
näkijöitä ei ole olemassa.
Päässäsi lienee vikaa.
Mä näin sellasen unen et mulla oli ripuli, ja kas mulla oli ripuli 2 päivän päästä. Onneks olin varautunu siihe, on onni et näkee tollasia hyödyllisiä asioita.