Henki haisee!!! Kauheen noloa... :(
Siis mulla ollu jo muutaman viikon ajan aivan karmea poskiontelontulehdus tietenkin kera jäätävän räkämäärän, ja nyt on alkanut henki haisemaan kammottavalle! En kehtaa edes kaupan kassalla suutani avata tervehtiäkseni kun mieskin sanoi että lemuaa ja kauas.. Hampaat mulla on kunnossa niin oon satavarma että tää johtuu tästä tukkoisuudesta.
Kertokaa joku hyvä suuvesi tms mikä auttas!! SB12 ainakin ihan skeidaa, helpottaa ehkä puoleksi tunniksi ja sitten taas käryää.. Voi apua :/
Kommentit (4)
Popsi pillerit ja pese hampaat säännöllisesti. Kielen puhdistus kannattaa tehdä.
Mulla on toi nenäkannu. Nenä on vaan niin saakutin tukossa ettei suolavesi mene ei sitten mihinkään suuntaan.. Siltikin olen yrittänyt useita kertoja päivässä kannutella.
Mulla ei ole lääkekuuria koska po-tulehdus menee ohi ilman sitäkin, joskin hitaammin.
Ap
Kaipa sä pidät itselläsi edes Buranakuuria että pääset tulehduksesta eroon. 3 Buranaa päivässä. Jos poskiontelotulehdus pitkittyy siitä seuraa lisää ikäviä oireita ja sairauksia joita en ala tässä luettelemaan
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nen%C3%A4huuhtelu