Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sanoa vaimolle nätisti että on lihava?

Vierailija
06.10.2012 |

Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja vaimo on paisunut 20kg. En koe häntä enää haluttavaksi, halaaminenkin kuvottaa kun kädet uppoaa sinne ihraan... Miten voisin ottaa asian puheeksi loukkaamatta? Yritän itse syödä terveellisesti ja jättää herkkuja pois jos toinenkin siitä innostuisi, mutta ei toimi.

Äsken söin aamiaiseksi täysjyvä ruisleipää ja vaimo pussillisen pikkunakkeja...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinnitellyt hoikkana ja liikkuvaisempana siksi, että saa puolison. Ja kun puoliso on saatu, niin sitten voi heittäytyä rennommaksi.

Noinhan aika monelle parille / ihmiselle käy, että kun vakiintuu, niin sen jälkeen alkaa turpoaminen. Se kotona köllöttely kun on niin helppoa ja mukavaa.

Vierailija
22/49 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä siinä ei enää muu auta kuin sanoa suoraan, että hän ei ole enää se ihminen, jonka kanssa menit yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa aikuisten maailmaan. Oma vaimoni on vähän pulskistunut myös, mutta ei se häntä ihmisenä mihinkään muuta. Jos voisin kaikki lastenkasvatukseen ja perheen pyörittämiseen liittyvät murheet vaihtaa siihen, että vaimo olisi vaikka 30kg isompi kuin ennen, niin en miettisi hetkeäkään. Mieti vähän mikä elämässä on tärkeää ja mikä ei.

Vierailija
24/49 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä jotain vanhaa kuvaa niin hän tajuaa sen itsekin. Jos ei tajua niin sanot suoraan.

Vierailija
25/49 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulta-rakas, olen lihava."

Vierailija
26/49 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kans typerää että aina syy löytyy miehestä. Oma alkais alkanu huolestuttavasti lihomaan. Ja sitten kun huomauttanut syömisestä niin sanoo vaan että syön tästä lähtien tahallaan huonosti kun puututaan syömiseen. Jättäisin heti akan jos ei ois lapsia..

Vierailija
27/49 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa aikuisten maailmaan. Oma vaimoni on vähän pulskistunut myös, mutta ei se häntä ihmisenä mihinkään muuta. Jos voisin kaikki lastenkasvatukseen ja perheen pyörittämiseen liittyvät murheet vaihtaa siihen, että vaimo olisi vaikka 30kg isompi kuin ennen, niin en miettisi hetkeäkään. Mieti vähän mikä elämässä on tärkeää ja mikä ei.

Halaus sinulle! Kirjoitit niin kauniisti! Olet takuulla hyvä elämänkumppani vaimollesi.

Vierailija
28/49 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kernane kirjoitti:

Tää on kans typerää että aina syy löytyy miehestä. Oma alkais alkanu huolestuttavasti lihomaan. Ja sitten kun huomauttanut syömisestä niin sanoo vaan että syön tästä lähtien tahallaan huonosti kun puututaan syömiseen. Jättäisin heti akan jos ei ois lapsia..

Ehkä sen "akan" kannalta olisi huomattavasti parempi jos jättäisit.

Vierailija
29/49 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun en koe saavani tarpeeksi huomiota mieheltäni. Koen itseni rumaksi jne, kun mies ei ole vieressäni, kosketa tms. Siinä sitä sitten hakee lohtua siitä ruuasta. Miten esim. sinun käytöksesi on muuttunut vaimoasi kohtaan ...tai mitä vaimosi on joutunut kokemaan?

VMP.

Vierailija
30/49 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannusta yhteisiin liikuntaharrastuksiin ja laita itse terveellisempää ruokaa koko perheelle.

näin mun mies tekee ja on kiva kun kannustaa kävelylle ja jos lähtee mukaan, mies tekee myös hyvää ruokaa, eikä osta nakkeja tai muuta kaappiin kuin harvoin.

Sä oot siis ulkoistanut oman itsekurisi sun miehelle? Et sitten vissiin käy ite kaupassa ollenkaan?

Vierailija
31/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kernane kirjoitti:

Ehkä sen "akan" kannalta olisi huomattavasti parempi jos jättäisit.

Miksei nainen voi pitää itsestään huolta?? Ei oo nii vaikeaa olla syömättä kaikkea paskaa. Itse jätin akan ylipainon takia. Nyt vieressä kaunis nainen ja joskus kun exää nähny niin on lihonut entisestään. Kohta kuolema korjaa.

Vierailija
32/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten sanoa vaimolle nätisti että on lihava"

-vaimoseni, elämäni rakkaus. Minä olen lihava!

Vierailija
33/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, olen lihava.

Vierailija
34/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan luonnettani ja olet oikein mukava ihminen, mutta miehenä kaipaan välillä myös fyysistä nautintoa ja läskin kanssa ei ota eteen. Laihduta, please ettei tarvitse käydä vieraissa

Vierailija
35/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kultaseni, mennäänkö uudelleen naimisiin, kun sinuun on kertynyt niin paljon tuota vihkimätöntä lihaa?"

Vierailija
36/49 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oi beibe sä oot vaan niin lihavaaa-a-a"

Vierailija
37/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKIT VAIMOT LUKEKAA TÄMÄ TARKKAAN. Niin ei tuota näköjään saa sanottua mitenkään fiksusti. Kaikkea on kokeiltu. Harmittaa vaan kovasti kun läski ihminen tekee itsensä lisäksi myös toisille karhunpalveluksen. Ensin itseltä menee polvet, sitten menee selkä, sitten tulee joku syöpä (yleensä maha tai paksusuoli) tai sydänongelmat (toki joku läski tähänki vastaa että vo nuo mennä/tulla muutenkin, no pointtina että kyllä se keuhkosyöpäkin tulee todennäköisimmin niille jotka polttaa) sitten menee järki sekä itseltä että ulkopuolisilta. Muistakaa suomen läskit vaimot että henkinen hyvinvointi pysyy kun pitää fyysistä hyvinvointia hyvällä tasolla. Mieluusti aina reippaasti alle BMI indeksin kuin sen yli. Itse kuulun "koulukuntaan" jossa en edes ottettaisi töihin jos ei cooperin testissä mene yli 3000m. Miksi ottaa laiskaa ihmistä töihin ? Niille muuten tiedoksi, jotka tuolla aiemmin kirjoittelivat että pitäähän parisuhteessa olla muutakin kuin seksi/ihailu. Olen ihan samaa mieltä. Muistakaa kuitenkin että se on molempien tehtävä pitää itsestään huolta. Kun pitää itsestään huolta niin on suurempi todennäköisyys olla olemassa lapsenlapsille ja mummana paapan seurana auttamassa kun enää ei seksi ja muut niin kiinnosta. Jos ei vaimoa kiinnosta laihduttaa niin hankkikaa se joka OIKEASTI lupaa olla niin pitkään kin mahdollista mukana "kunnes kuolema teidät erottaa". Tiedoksi myös niille läskeille naisille jotka istuvat ja huolehtivat tuntitolkulla naamastaan, hiuksistaan ja kulmakarvoistaan että KETÄÄN ei kiinnosta teidän naamat jos kroppa on kun 120 vuotiaalla valaalta. Tuolla "kaksinaamaisuudella" ehkä hämäätte pomoanne tai työkaverianne pitkä musta tanttu päällä mutta rantabailuihin suosittelen ottamaan mukaan märkäpuvun, jos kokoja löytyy. Vaimot kunnioittakaa kanssapelureitanne! Vaihtakaa 3-4h nenänkaivamista ja itsesääliä liikuntaan ja pirteyteen. Lupaan että alkaa ihailua ja kosketuksia tulemaan ajan kanssa. Mutta tää kunnossapysyminen on jokapäiväistä hommaa ei tää mikään kertaluontoinen projekti ole. Painon kanssa sahaaminen on itseasiassa paaaaljon raskaampaa kuin itsestään huolehtiminen elämäntapana.

Vierailija
38/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun en koe saavani tarpeeksi huomiota mieheltäni. Koen itseni rumaksi jne, kun mies ei ole vieressäni, kosketa tms. Siinä sitä sitten hakee lohtua siitä ruuasta. Miten esim. sinun käytöksesi on muuttunut vaimoasi kohtaan ...tai mitä vaimosi on joutunut kokemaan?

Itse ainakin olen tuossa tilanteessa aina hieman katsonut peiliin ja tuuminut mitä itse voisin tehdä. Mitä kannattaa tehdä on ottaa aikaa itselleen ja etsiä mieluisia harrastuksia ja jotain mukavaa elämään, eikä keskittyä niin siihen toiseen. Ja lohdun hakeminen ruuasta on vaan hetkellisesti mukavaa, pitemmän päälle tulee oikeasti paremmalle tuulelle jos lähtee lenkille.

Vierailija
39/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sanoa miehelle nätisti että hän on tyhmä aivokääpä.

Vierailija
40/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada mukaan lenkille. Kotiin ei osteta mitään epäterveellistä. Kerran viikossa voi herkutella.

Mä olen lihonut 10kg suhteessa puolen vuoden aikana. Mies on onneton kokki. Enkä minäkään hääppönen ole. Mä en tykkää kokkaamisesta. Mies ostaa mikroruokia ja eineksiä. Ja suklaata.