Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi about 2 min

Vierailija
06.10.2012 |

Onko muita? Pikkusen ärsyttää kun mies on aivan ihana ja luotettava enkä ikinä jättäis MUTTA seksi on niin yksitoikkoista. Kyllästyttää kun mies kokoajan hinkuu seksiä ja sitten kun annan niin se on juurikin kerran sisään kerran ulos ja siinä se. Kyllä se minut tyydyttää kun haluan mutta sekin on aika lailla saman kaavan kautta. Itse en saa nuista "yhdynnöistä" oikein mitään irti. Ja kun ei ole mitään intohimoa tai vaihtelua niin ei haluta sitten ollenkaan. Toisia??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttele, heruttele, pitkitä. Itse yhdyntä ei kestä kauaa, mutta pidä sitä merkkinä miehesi viriiliydestä ja omasta haluttavuudestasi. Seksi on muutakin kuin se akti, jossa hinkataan sisään-ulos.

Vierailija
2/4 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että mun miehellä ei oikein ole mielikuvitusta kun jos haluun jotain "äksöniä" niin pitää itse tehä ja ehottaa ja sillo en oikein voi uppoontua omaan nautintoon. Hän se kyllä on oikein tyytyväinen nytkin :D mikä on aika hauskaa. Sillä varmaan kiihottais vaikka olisin jalaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse olla parisuhteen fantasiasimulaattori, ole sinä. Miehelle riittää alkujaan usein ihan se silkka suoritus.

Mutta saat hänet mukaan omiin haluihisi, kuvitelmiisi, toiveisiisi, kun uskallat vähän puhua ja ohjata kättä oikeaan paikkaan.

Mies pääsee mukaan maailmaasi ja nauttii entistä enemmän. Oppii pidättämään, heruttamaan, katsomaan, nauttimaan sinun kiemurtelustasi piinan alla. T: nelikymppinen

Vierailija
4/4 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Pitänee varmaan vain hyväksyä että miehet on aina "koulutettava" oman mielensä mukaseksi. Olen sentään onnekas sen suhteen että minun mies tekee mitä vain pyydän eikä valita koskaan. Kaipaan vain oma-aloitteisuutta ja niitä kuuluisia "alejandron" piirteitä, että mies veisi ja minä vain vinkuisin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme