Oletko koskaan kertonut lapsillesi mitään aiemmista suhteistasi aikana ennen heitä?
Kommentit (12)
En okeataan mitään. Vastaan sitten kun kysytään ja vlokuva-albumit ovat käytössä.
Eipä ole lapset niitä katselleet eikä kyselleet. Tai sitten ovat vaan jättäneet kysymättä.
Tätini alkoi yhtenä viikonloppuna vähän juotuaan hehkuttaa avioliittoa edeltäneitä suhteitaan. Miten lasten isä oli ollut tahollaan naimisissa, kun he tapasivat ja hänkin kihloissa toisen miehen kanssa, jne. Ja sitten huomasivatkin, että hän on raskaana ja miehelle tuli kiire erota.
Serkkuni, jo aikuinen mies, meni todella vaikeaksi. Oli jotenkin järkyttynyt, että vanhemmillaan tuollainen tausta. Sanoi suoraan, ettei haluaisi tietää. Eli ei kannattaisi puhua tuollaisista.
Entä kuvia nuoruuden risteilyiltä tai "tyttöjen illoista"? Tietysti kuvat ovat tallessa mutta että yleisessä albumissa...
Lapsi ei edes tiedä/muista sitä että erosin hänen isästään hyvin varhain ja seurustelin toisen kanssa lapsen ollessa 1v. Isä tuli myöhemmin takaisin kuvioihin, kunnes erottiin lopullisesti lapsen ollessa 5. Koskaan en tule muista suhteista (ennen isää, isän jälkeen ei niitä ole ollutkaan) puhumaan hänelle.
Todella harva suhteenalku kestää päivänvaloa. Aina joku on ollut ainakin vähän varattu tai suhde muuten sopimaton toisten silmissä. Ne suhteet, jotka on kaikkien mielestä kivoja, eivät vain kestä niin hyvin...
Serkkuni, jo aikuinen mies, meni todella vaikeaksi. Oli jotenkin järkyttynyt, että vanhemmillaan tuollainen tausta. Sanoi suoraan, ettei haluaisi tietää. Eli ei kannattaisi puhua tuollaisista.
Nyt voi olla jopa ylpeä kun yksi entinen poikaystävä oli viime viikolla telkkarissa eräässä ruoka-aiheisessa ohjelmassa.
pari vuotta ennen kuin tapasin nykyisen mieheni (lasteni isän). Tuosta nuoruuden liitosta ei ole lapsia enkä ole mieheen missään yhteydessä. Lapsille en ole kertonut (vanhempi nyt 11v) enkä taida ihan kohta kertoakaan...
Kaikki lapseni tietävät, että olen jäänyt leskeksi nuorena.
Entä kuvia nuoruuden risteilyiltä tai "tyttöjen illoista"? Tietysti kuvat ovat tallessa mutta että yleisessä albumissa...
"Ei äiti ole koskaan nuoruudessa ollut humalassa" tai "ei äiti ole koskaan viettänyt tyttöjeniltaa". Sillä tavallako pitää esittää? Ja väittää että lasten isä on ainoa mies kenen kanssa äiti on koskaan seurustellut? Ihan naurettavaa.
niin olen kertonut että olen aiemmin seurustellut. Mutta en mihinkään yksityiskohtiin ole mennyt, ehkä sitten kun lapset ovat aikuisia, voisin kuvitella puhuvani tarkemmin.
Ja kyllä vanhoista seurustelukumppaneista on perhealbumeissa kuvia siinä missä kaikesta elämästä. Mitään suutelukuvia tai kuvia, jossa olen humalassa, ei albumeissa ole, mutta muuten ihan kattavasti omaa elämää.
Kun lapset tulevat aikuisisksi saatan kertoakin.