Miehet eivät pidä lihavia naisia seksikkäinä
Lukekaa vaikka:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=825795
Kommentit (25)
Mutta entäs sitten? Hän on myös erittäin seksikäs isoine rintoineen ja mahtavine pystypyllyineen... myös muidenkin miesten mielestä. Pelkästään hänen kävelynsä on sellaista seksikkyyttää pullollaan, ettei mitään väliä ylikiloista. Tuttavapariskunnan mies ihailee aina häntä yhteissaunoessamme ja kyselee minulta pienessä siiderissä että onko hän yhtä hyvä sängyssä kuin näyttää. Pakko myöntää hänelle että on...jopa parempi.
Vaimollani on erittäin iso ja terhakka takapuoli ja niinkutsuttu takapimppi, joka pullahtaa haarovälistä takaa esille hänen vähänkin kumartuessaan ja onneksi hänen yksi mieliasennoistaan onkin kontillaan takaapäin. Silloin voimme todeta tosissamme, että olemme yhtä lihaa.
Hän kantaa kilonsa ylpeydellä ja näyttää sen myös muille, rakastankin vaimoani yli kaiken, mutta nautin myös kun hän kumarrellessaan pistää muut miehet "seisoskelemaan", eikä ujostele alastomuutta.
Ja ennen kaikkea: Vaimoni tykkää seksistä ja haluaa harrastaa 2-5krt viikossa.
N35/170/95/DD, M36/175/80
saa lukea miesten kommentoivan lihavista naisista kaikilla mahdollisilla keskustelupalstoilla, että lihavat naiset ovat rumia ja epäseksikkäitä siiderivalaita, joilla ainoat muodot ovat läskimakkarat. Ja että hoikat muodokkaat naiset vain ovat kauniita ja haluttavia. Mutta lihavien av-mammojen lohdutukseksi on tällä av-mammojen omalla palstalla yksi ainoa keskusteluketju, jossa miehet muka valitsisivat mieluummin lihavan naisen, mutta tänne palstallehan kirjoittelevat pääasiassa vain...av- mammat itse.
saa lukea miesten kommentoivan lihavista naisista kaikilla mahdollisilla keskustelupalstoilla, että lihavat naiset ovat rumia ja epäseksikkäitä siiderivalaita, joilla ainoat muodot ovat läskimakkarat. Ja että hoikat muodokkaat naiset vain ovat kauniita ja haluttavia. Mutta lihavien av-mammojen lohdutukseksi on tällä av-mammojen omalla palstalla yksi ainoa keskusteluketju, jossa miehet muka valitsisivat mieluummin lihavan naisen, mutta tänne palstallehan kirjoittelevat pääasiassa vain...av- mammat itse.
AP voisitko kertoa minulle mikä on mielestäsi lihava?. Minulla on mielipide lihavista naisista, He ovat silloin 100-200 kiloisia.
80-100 on aivan ok, heillä on useimmiten korvien välissä jotakin mitä ei mallinukeilla ole.
Sitäpaitsi heillä on useimmiten isot rinnat ja tiukka pillu.
Onhan toki näillä "hyvän-näköisillä" myös kookkaita rintoja ja kireitä pilluja.
Mutta muutamaan heistä olen pannut ja todennut että korvien välissä keskitytään liikaa itseensä.
Meikkaus,työnteko valikoivaa, vaatteet, silikonit jme, nehän ovat ihan ok.
mutta miksi nämä naiset ilkeästi eivät tule juttusille lihavan kanssa?.
En ole välttämättä valikoivaa sorttia, lihavat ok mallit ok.
Minusta tässäkin asiassa pitäisi olla tasavertaisuutta eikä syrjiä.
lihavat naisethan ne vasta itseensä keskittyy, kun koko ajan yrittävät olla laihdutuskuurilla, mutta eivät onnistu ja sitten märehtivät itsesäälissä sohvalla mässäillen. Ja kiukuttelevat miehelleen kun tietävät miehensä katselevan timmejä naisia. Ja lihavat naisethan ovat tunnetusti ilkeitä hoikkia naisia kohtaan mm. haukkumalla normaalipainoisia luuviuluiksi.
Itse en välitä naisen koosta,minulle käy kuka vain kunhan on pimppi ja tissit./
..vaikka oma ulkomuoto muistuttaisikin enemmän spurgua kuin tavallista miestä. Naisen hoikkuus tuntuu olevan varsinainen elämän ja kuoleman kysymys- miksi? Bmi 25 en kelvannut kenellekään, vaikka "läskit" olivat lähinnä takapuolessa ja rinnoissa. Osa miehistä huuteli rumia, haukkui lihavaksi jne. asiatonta. Sairastuin syömishäiriöön ja lihoin satakiloiseksi. Se auttoi sikäli huuteluun, että muutuin miehille näkymättömäksi...
lihavat miehet,jotka eivät kykene kunnolla naimaan naistaan ees kun takaapäin..??miettikää sitä...
Miehet haluavat timmin muodokkaan naisen, jolla on muodot oikeissa kohdin ja lihavallahan läskit usein peittävät nuo vartalon muodot ja kurvit, jolloin vartalo näyttää tasapaksulta muodottomalta.
ja oman elämänhallinnan epäonnistumisesta. Sellainen ei ole seksikästä. Välttämättä kyse ei ole suoranaisesti siis pelkästään kropan läskeistä.
että miehen naisihanne muuttuu hänen itsensä lihotessaan tai vanhetessaan. Ei ainakaan minulla muutu. Tietenkään en voi vaatia urheilullisuutta ja hoikkuutta, jos itse en sitä ole mutta ihanteisiin se ei vaikuta. Bmi 25 ei kerro kropasta yhtään mitään. Voit olla urheilullinen, kiinteä ja lihaksikas tai lihakseton, löysä ja löllyvä. Peili kertoo, kumpi olet. Ei paino ja pituus.
Yllättävän moni mies on pinnallinen.....vaikka oma ulkomuoto muistuttaisikin enemmän spurgua kuin tavallista miestä. Naisen hoikkuus tuntuu olevan varsinainen elämän ja kuoleman kysymys- miksi? Bmi 25 en kelvannut kenellekään, vaikka "läskit" olivat lähinnä takapuolessa ja rinnoissa. Osa miehistä huuteli rumia, haukkui lihavaksi jne. asiatonta. Sairastuin syömishäiriöön ja lihoin satakiloiseksi. Se auttoi sikäli huuteluun, että muutuin miehille näkymättömäksi...
ja oman elämänhallinnan epäonnistumisesta. Sellainen ei ole seksikästä. Välttämättä kyse ei ole suoranaisesti siis pelkästään kropan läskeistä.
Voi jumalauta mikä idiootti olet.
Oletko koskaan kuullut sanasta masennus?, kun ihminen on masentunut, ei pysty keskittymään oikeen mihinkään.
Just jus käy tupakalla, kykyjensä mukaan juo kahvia eikä elämä tunnu miltään.
Pesulla käyminenkin on vaikeaa seksihalutkin on todella jossain kaukana.
Kuka ei ole ollut koskaan masentunut niin ei tosiaankaan tiedä masennuksesta mitään.
Kävin lääkärissä kerroin tilanteen, hän kirjoitti mm lähetteen psykiatrille.
Tosin sain näyteaskeina kokeilumielessä viegraa, ei auttanut.
Mutta masennus ei ole laiskuutta, silloin haluaa mässätä jotain että sais jostakin mielihyvää ja paino tietenkin nousee.
toiset laihtuu kun mikään maistu.
Anteeksi kaikilta tämähän on seksipalsta mutta minusta psyyke vaikuttaa seksielämään.
Tarkoitin tuon palopuheen no 9:sälle.
Lihavuus on merkki laiskuudesta ja oman elämänhallinnan epäonnistumisesta. Sellainen ei ole seksikästä. Välttämättä kyse ei ole suoranaisesti siis pelkästään kropan läskeistä.
laihuus on merkki neuroottisuudesta ja vääristyneestä naiskuvasta :)
Mitä vähemmän naisella on rasvaa ja mitä hoikempi on, sitä enemmän muistuttaa teinipoikaa. Huomatkaa nyt, että naisella on luonnostaan enemmän rasvaa kehossa kuin miehellä. Joku super-Marjo on hyvä esimerkki erittäin luotaantyöntävästä kurpasta vaikka on ihqu-hoikka.
Ei se nyt niin mene
että miehen naisihanne muuttuu hänen itsensä lihotessaan tai vanhetessaan. Ei ainakaan minulla muutu. Tietenkään en voi vaatia urheilullisuutta ja hoikkuutta, jos itse en sitä ole mutta ihanteisiin se ei vaikuta. Bmi 25 ei kerro kropasta yhtään mitään. Voit olla urheilullinen, kiinteä ja lihaksikas tai lihakseton, löysä ja löllyvä. Peili kertoo, kumpi olet. Ei paino ja pituus....
Nämä ovat aina niitä nollaketjuja, mutta niitä sikiää provotehtaalta kun "herättää tunteita".
Kaikki miehet pitävät laihoista. Ja sitten kirjoitetaan, ettei pidä paikkaansa.
Kaikki miehet eivät pidä lihavista. Ja sitten kirjoitetaan, ettei pidä paikkaansa.
Em. kommentoija piti väitettä kauneusihanteen muuttumisesta vääränä, koska hänen kohdallaan kauneusihanne ei ole muuttunut vaikka hän itse on muuttunut löysäksi ja löllyväksi.
Itsellä on kauneusihanne muuttunut. Kauneusihanne muistuttaa hämmästyttävän paljon vaimon muotoja ja kiloja ja ikäluokkaa; päälle 2-kymppiset tuntuvat joka vuosi enemmän lapsilta.
Joten >>> Kaikki miehet tykkäävät vähän vanhempana vähän vanhemmista pikkuisen pyöreistä naisista ja eivät pidä 20-30 vuotiaista normaalipainoisista naisista. MOT
Lopeta jo tuo laihuusihanteesi oikeaksi todistelu. Ainakin minun osaltani olet täysin väärässä.
ja oman elämänhallinnan epäonnistumisesta. Sellainen ei ole seksikästä.
Just jus käy tupakalla, kykyjensä mukaan juo kahvia eikä elämä tunnu miltään. Pesulla käyminenkin on vaikeaa seksihalutkin on todella jossain kaukana.
Voi jumalauta mikä idiootti olet.
Oletko koskaan kuullut sanasta masennus?, kun ihminen on masentunut, ei pysty keskittymään oikeen mihinkään.
Just jus käy tupakalla, kykyjensä mukaan juo kahvia eikä elämä tunnu miltään.
Pesulla käyminenkin on vaikeaa seksihalutkin on todella jossain kaukana.
Otsikkoon viitaten -pidätkö itse sellaista naista seksikkäänä? Se oli otsikon kysymys.
Lukekaa vaikka: <a href="http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=825795" alt="http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=825795">http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=825795</a>
Lehdet kirjoittaa mitä kirjoittaa. Parasta suuseksiä olen saanut aina...siis aina ylipainoisilta naisilta
on korvien välissä, eikä sillä ole juuri mitään tekemistä rasvaprosentin kanssa. Seksikkyyttä on se, miten itsensä kantaa ja miten arvostaa itseään ja muita. Sama vartalo voi olla joko seksikäs tai todella luontaantyöntävä, riippuen sekä kantajan että katsojan mielentilasta ja asenteesta. Lihavuus saattaa syödä itsetuntoa niin, ettei tunne oloaan seksikkääksi. Samoin liika laihuus, väärän värinen tukka, liian iso nenä, lyhyet tai hyvin isot jalat, ihan mikä vaan. Epävarmuus ja itseinho tekee kauniistakin epäseksikkään.
Näitä malleja jotka mainostaa vaatteita,ei ole kuin luu ja nahka tisseistä ei tietoo ollaan niin kauniita? ennen ota oman rakkaan vaimoni ja 90kg hän on paljon seksikkäämpi kuin ns.mallit