Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epävarma ihminen, hyvä tulotaso rauhoittaa!

Vierailija
05.10.2012 |

Olen aina ollut jotenkin epävarma toisten seurassa, syrjäänvetäytyvä ja tarkkaileva. Olen tuntenut itseni araksi ja huonoksi, en tosin heikoksi.

Olen yhä samanlainen perusluonteeltani, mutta nyt kun nelikymppisenä tienaan viimein omassa työssäni ihan hyvin ikätovereihini verrattuna, huomaan että olen heidänkin seurassaan varma.

Kyllä ansiotaso ja asema tuo varmuutta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä jotenkin hävettää minua siksi, että siihen liittyy sellaista ihmisten luokittelua, jota itse periaatteessa vastustan. Sillä oikeastaan tämä itsevarmuus perustuu vertailuun jota teen taustalla: minä olen teitä pärjänneempi, joten minulla ei ole syytä pelätä teitä. En kuitenkaan haluaisi luokitella ihmisiä vaan suhtautua kaikkiin tasavertaisesti riippumatta siitä onko vastapäätä kuningas vai kerjäläinen.

Vierailija
2/2 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen ristiriita huomata itsessään se levollisuus, kun tajuaa että rauha tulee nimenomaan "omasta menestymisestä verrattuna toisiin ikäluokkansa ihmisiin". Kun juuri sitä luokittelua inhoaa.

Enkä todellakaan väheksy heitä ihmisinä tippaakaan, he ovat juuri niitä ihania itsejään kuten ovat aina olleet. Arvostan vain itseäni enemmän, kun viimeinkin sain rakennettua sellaisen kallion päälle että pytinkini tulee pysymään pystyssä ja nousee korkealle.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi