Miltä ajattelisit, jos saisit tällaisen viestin:
"Moi X. Lue tämä viesti loppuun asti. Älä pelästy, mutta kehotan sua menemään HIV-testiin. Olen itsekin menossa."
Kommentit (26)
En käytä neuloja, saati että jakaisin niitä jonkun muun kanssa. Mieheni on ainoa seksikumppanini. Tilanne olisi siis aika absurdi. Jos mieheni tuollaisen viestin lähettäisi, varmasti pyörtyisin.
Mutta ap, sinun ei kannata arvuutella, vaan mennä testiin heti. Onneksi hiv ei kuitenkaan tartu kamalan helposti, ja tuo kumppanisi ei vielä itsekään tiedä varmuudella, onko saanut hiv:n.
Ja lääkitys on nykyään tehokasta, eli hiv ei ole enää samalla lailla kuolemantuomio kuin mitä se oli vielä viime vuosituhannen puolella. Vakava sairaus ilman muuta, mutta moni elää sen kanssa vuosikymmeniä.
Joten nyt vaan testiin, äläkä harrasta suojaamatonta seksiä enää.
Olisin myös tyytyväinen että kumppani on niin vastuullinen että ilmoittaa.
Olen ollut 23 vuotta saman miehen kanssa.
tehdä oma aloitus?
Ei voinut keskustella tästä siinä samassa ketjussa missä sanoit meneväsi HIV-testeihin?
Sä oot kyl niiiiiin rasittavan huomionkipeä akka!
Sen verran on aikaa viimeisestä seksikokemuksesta.
tehdä oma aloitus?
Ei voinut keskustella tästä siinä samassa ketjussa missä sanoit meneväsi HIV-testeihin?
Sä oot kyl niiiiiin rasittavan huomionkipeä akka!
että "Muru" keksii kohta jonkin uuden dramaattisen käänteen ;) Pelkkä poikaystävän lievä mustasukkaisuus ei riitä pitämään mielenkiintoa yllä.
ap
että "Muru" keksii kohta jonkin uuden dramaattisen käänteen ;) Pelkkä poikaystävän lievä mustasukkaisuus ei riitä pitämään mielenkiintoa yllä.
ap
Viittaat väärään henkilöön. Olen ihan satunnainen kyselijä.
taas se eksä yritti keksiä jotain tekosyytä, miksi voisi ottaa yhteyttä. Kävisin toki testeissä, mutta en missään nimessä reagoisi hänen suuntaansa mitenkään.
Seuraavaa (säälittävää) yhteydenottoyritystä odotellessa.
murun lisäksi!
Micke on varmaan laittanut saman viestin kaikille hoidoilleen.
murun lisäksi!
Micke on varmaan laittanut saman viestin kaikille hoidoilleen.
aaveemammoihin
inhoan tekstiviestimainoksia, mutta aina joskus niitä tulee.
ja menisin siihen testiin. Viestin lähettäjä on varmaankin saanut tietää että on ollut jonkun kanssa, jolla on hiv.