Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liikkuvatko poikasikiöt enemmän kuin tyttösikiöt?

Vierailija
05.10.2012 |

Mitä mieltä olette te, joilla sekä tyttöjä että poikia? Ovatko poikien liikkeet tuntuneet raskausaikana vahvemmin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö riehui ihan villinä - ja sama meno jatkuu..

Poika oli tosi laiska liikkumaan. Sai olla huolesta soikeena syntymään asti, et onko kaikki ok. Eipä tuo mikään kiitäjä ole vielä ainakaan, saa nähdä.

Vierailija
2/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö yltiörauhallinen. Luonteet ovat edelleen samanlaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi poikaa olleet melko rauhallisia ja näissä raskauksissa istukka ollut vielä edessä "vaimentimena", sekä yksi tyttö joka potki ja mylläsi huomattavsti enemmän ja kun istukkakin oli kohdun takaseinässä, liikkeet tuntuivat tosi paljon kovempina.

Eli minulla tyttö ollut se vilkkain.

Vierailija
4/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin todettiin vaikea ADHD. Tosin heti syntymän jälkeen oli kova liikkumaan. Tytöstä en enää muista. Nyt raskaana ja vatsassa aikamoinen vilske,poika tulossa. Toivottavasti ei tälläkin ADHD.

Vierailija
5/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jännästi heillä on sama temperamentti vielä vuosia myöhemmin. Toinen on rauhallinen pohdiskelija ja toinen viipottaa tuulispäänä edestakaisin.

Vierailija
6/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kohdussa todella rauhallinen. Nyt oon raskaana ja vauva myllää niin, ettei nukkumisestanikaan meinaa tulla mitään. En tiedä tämän tulokkaan sukupuolta.