Suomalaisäiti osti 18-vuotiaalle tyttärelleen silikonit: "Niistä on apua uralle!"
No, mikäs siinä sitten jos äiti haluaa pumpata lapsensa kehoon ainetta joka ei sinne kuulu. Taitaa äiti elää elämäänsä tyttären kautta. Itse kun ei ole mikään kaunotar. Kenties tämän takia joskus jääneet itseltä mallikisat väliin?
Kommentit (12)
jos tuolla silikonien ottamisella haetaan tytölle lisää "seksikkyyttä" tai kauneutta. Onneksi minä kelpaan äidilleni tällaisena. Tuollainen äiti olisi varmaan hirveä :( Käy sääliksi tuota tyttöä.
tuolla rahalla saisi hyvin lukion oppikirjat, vanhojentanssimekon ja avrmaan jonkun valmennuskurssin yliopistoonkin. Varmaan pitemmän päälle olisi kannattanut paremmin kuin silarit.
viestin antaa tyttärelleen. Sen, että tytär ei kelpaa sellaisenaan, ja että ulkonäkö on tärkeintä maailmassa. Ehkä senkin, että tytär ei koskaan ole tyytyväinen ulkonäköönsä, aina pitäisi parannella jotekin.
jos tyttö noilla silareilla pärjää jossain miss Tyrnävä kisoissa niin eihän sen suosion jälkeen mitään lukiota tai yliopistoa tarvita!
Samanlaisia "pesukarhuja" näkee Helsingissä päivittäin, vaalea tupeerattu tukka + liian kova, musta silmämeikki. Ei mitään erityisen kaunista tuossa.
ehkä seuraava on nenäleikkaus, seuraava, perse jne.....
Toivottavasti tämä sakki ei äänestä kunnallisvaaleissa...persujahan sieltä taas satais....
että tuolla menolla tuskin jää niihin rintoihin kun löydetään vikaa nenästä, perseestä... Kaikkihan voi korjauttaa halvalla Tallinnassa! Aivan kamala ajatusmaailma äidillä :( Tytär luultavasti kuitenkin "kunnioittaa" äitiään ja tahtoo olla tälle mieliksi. Toivottavasti tuo tyttö ei tule katumaan silikonirintojaan...
joka ei ollut riemuissaan silareista.
tuolla rahalla saisi hyvin lukion oppikirjat, vanhojentanssimekon ja avrmaan jonkun valmennuskurssin yliopistoonkin. Varmaan pitemmän päälle olisi kannattanut paremmin kuin silarit.
Silikoineilla tienaa paremmin.
mulla on 18v vielä ihan normi rinnat (olin alipainoinen laiheliini) ja kun paino nousi normaaliksi kasvoi tissit 3 kuppikokoa.
Pitäisi olla joku laki ettei niitä laiteta ainakaan alle 20 vuotiaille.
varsin tavanomaisen oloinen oli tyttö. Itse en laittaisi lasta isohkoon leikkaukseen ja vielä Tallinnaan, missä on laitettu noita paska-silikoneja suomalaisille. Pienissäkin toimenpiteissä on omat riskinsä saatikka noissa missä nukutetaan ja tulee kunnon haavat.
Jos oma tyttäreni olisi noin typerä, saisi kustantaa implanttinsa aivan itse ja kantaa itse myös seuraukset.