Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla e-pilleri lopetti menkat

Vierailija
04.10.2012 |

onko teillä hankala olla niissä kierroissa joissa menkat ei tule. Mulla on, ja nyppii ihan tosissaan. Mä olen kuin turvonnut pallo, painoa on tullut neljässä viikossa kilo lisää. Rinnat on kipeät ja näin päin pois. Pillerit on muuten mahtava juttu enkä niistä luovu, mut haittaa että olo on niin kehno.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 4 kk menkat pois Yaz merkkisten e-pillereiden takia ja olo oli koko sen ajan ihan helvetillinen, tuli kaiken maailman raskausoireet aamupahoinvoinnista rintojen arkuuteen yms. Tein 4 kertaa raskaustestin ja pari viikkoa sitten terkkarilla otin asian samalla puheeksi kun kävin pissitauti testissä. Tämä ei ole kuulemma mitenkään normaalia ettei tule menkkoja ollenkaan!

Varmistivat etten ole raskaana vielä kerran ja tekivät muutaman sukupuolitauti testinkin varmuudeksi, mitään ei ollut. Ehkäisyneuvolassa sanoivat ettei minulle käy e-pillerit kun kerran ei menkat tule ja on tuollaiset vahvat oireet, joten vaihtoehtoina on kierukka tai kondomi.

Kaikista hauskinta on siis että ehdin jonkun 6kk syödä pillereitä ilman ongelmia ja kokonaisuudessaan siis about 10kk.

Tällä hetkellä odotan alkaisko menkat milloin... Alavatsa kivuista päätellen saattaisivat vaikka ilahduttaa olemassa olollaan piakkoin. :D Empä ole ennen niistä iloinnut, enkä varmaan suuremmin iloitse vastaisuudessakaan XD

Vierailija
2/2 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ovat nyt jo neljättä kuukautta pois ja olo on mitä mainioin, ei turvotusta eikä mitään muitakaan ongelmia. Tosin minulla on kyllä varuiksi Furesista nesteenpoistoon mutta ainakaan vielä sille ei ole ollut tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla