Super-Marjo saunoo ja suihkuttelee exänsä kanssa kahden. Mitä mieltä?
Minusta tuo on aviomiehen henkistä alistamista. Ei tuollaiseen pitäisi suostua.
Tätä ennen pidin Marjoa reippaana naisena.
Kommentit (22)
Kysymys kuuluu: miksi mies suostuu?
Kaikinpuolin. Mies on niin tossun alla kuin olla saattaa.
En voi muuta sanoa. Omituista minusta on sekin, että ovat niin niin niin läheisiä sen Golbergerin kanssa. Miksi sitten eivät pysyneet yhdessä jne
totean, ettei toimisi meillä kumpaankaan suuntaan. Ja eikä mulla ole kyllä mitään halua suihkutella tai saunoa exäni kanssa, vaikka hyvissä väleissä ollaankin.
Ei kyllä kukaan normaali ihminen käy exän kanssa suihkussa ja saunassa, kun on jo uusi mies ja perhe. Tai jos käy, niin sitten varmaan salassa, on viel salasuhde exään.
Ei mulla enkä usko että kellään kaverilla tai miehelläni on mitään tarvetta päästä exän kanssa kahdestaan saunaan, kun on erottu ja perustettu perhe jonkun muun kanssa. Normaaleissa puheväleissä ja jopa ystäviä voi olla erosta huolimatta, mutta liika on liikaa...
Minkä takia sinne suihkuun ja saunaan pitää yhdessä exän kanssa mennä? Korostetaanko tässä nyt sitä, että luottoa löytyy ja ollaan suvitsevaisia? En ymmärrä. Aika harvalle tuollainen on luonnollista, vaikka kuinka hyvissä väleissä exien kanssa olisikin. Kaikkea i pidä suvaita. Toivon todella, että Ari oikeasti tuon hyväksyy, eikä vain alistu...vikka mitäpä se mulle kuuluu...
itse voisin hyvin saunoa exäni kanssa ilman sen kummempia ajatuksia, mutta kunnioituksesta puolisoani kohtaan en niin tekisi!
Siis jos tulisi sellainen tilanne, että syystä tai toisesta oltaisiin luontevasti menossa exän kanssa samaan aikaan saunaan, niin en näe siinä sinänsä mitään outoa, kyllähän hän joka tapauksessa tietää miltä näytän ilman vaatteita. En tosin tarkoita että tähän tilanteeseen pitäisi jotenkin vartavasten pyrkiä, että järjestettäisiin jotain kahdenkeskisiä saunailtoja joihin nykyiseltä mieheltäni olisi pääsy evätty tms.
Ja tietysti tämän pitää molemmille osapuolille sopia, siis myös tuolle uudelle miehelle. Siitä syystä tuskin oikeasti kävisinkään exän kanssa saunassa, koska en usko että mieheni tykkäisi siitä ja se on tietysti täysin ymmärrettävää. Mutta siis jos molemmille olisi ok, niin miksi ei.
se ex sai palkkaa tuosta saunakohtauksesta.
LÄHDE??
Mainos pyörii jatkuvasti missä marjo ihan itse omasta suustaan tämän kertoo.
LÄHDE??
SuperMarjo sanoo, ettei Aria haittaa ollenkaan, vaikka he Andyn (Andreas Goldberger) kanssa käyvät saunassa ja suihkussa yhdessä.
Se nuorempi tyttö onkin sitten samanlainen blondin tyhjäpään näköinen.
näe enää.
Siis jos tulisi sellainen tilanne, että syystä tai toisesta oltaisiin luontevasti menossa exän kanssa samaan aikaan saunaan, niin en näe siinä sinänsä mitään outoa, kyllähän hän joka tapauksessa tietää miltä näytän ilman vaatteita.
Sara on se joka ei ehkä ole Arin?
oman lapsensa kummisetä:D
[quote author="Vierailija" time="05.10.2012 klo 21:54"]Mun mielestä Supermarjon esikoistyttö on todella paljon samannäköinen kuin tämä Andreas Goldberger. Marjo totesi myös ohjelmassa, että pian Suomeen paluun jälkeen huomasi ettei voi treenata raskauden takia enää yhtä lujaa enää... Kyllä tää pistää mielikuvituksen laukkaa :)
[/quote]
Poistettiks se aiempi ketju
Siis onko tää andy SE Andreas Goldberger? Entinen mäkihypääjä? (En seuraa sarjaa, mutta nyt alkaa kohta kiinnostaa, vaikka uskomatonta paskaa onkin...)
Ajatelkaas sitä lasta, nuorta naista jonka isän isyyttä tässä arvioidaan.
mutta niin on marjokin ja koko älytön ohjelma