Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies se jaksaa valittaa, näinkin tärkeästä asiasta tällä kertaa

Vierailija
04.10.2012 |

Meillä on kesällä aina käytössä ohuet peitot ja tässä yksi ilta se valitti että alkaa olla liian kylmä sillä peitolla..no mä sitten vaihdoin paksumpiin peittoihin ja nyt sitten sanoi että "miten täällä on näin kuuma? Ai sä oot vaihtanu nää peitot,en saa kyllä nyt unta"

Hohhoijaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuplapeitot, kesä- ja talvi-. "Välikaudella" molemmat peitot on sängyssä, koska mä alan kaivata sitä lämpimämpää ensin. Etenkin jos toinen on reissussa niin yksin ei enää tarkene sillä ohuemmalla. Ja sitten kun sattuu tällainen lämpimämpi yö, niin se paksu onkin liian kuuma. Meillä ei oo vielä (sähkö)lämmitys päällä kuin eteisessä ja keittiössä (missä on laattalattiat), mutta tuntuu riittävän sitä lämpöä ihan sopivasti vielä.

Vierailija
2/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet valittaa, et naiset on vaikeita... :D Ymmärrän tuskasi - been there, done that. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samalla ne nyt vaihdoin kun petivaatteet muutenkin,ja meillä oli myös koko yön ikkuna auki!

ap

Vierailija
4/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen,että itse huolehtisi peiton vaihtamisen tarpeidensa mukaan?

Äijät.

Vierailija
5/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma ettei aikuinen ihminen osaa itse vaihtaa itselleen paksumpaa peittoa jos kylmä tulee. Hohhoijjaa taas. Kaikki tehään "uroiden" puolesta ja sitten itketään, kun ne eivät osallistu lastenhoitamiseen tai eivät osaa pitää kotia siistinä...

Vierailija
6/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian kuuma sen voi potkia pois:)

Vierailija
7/7 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saa ihan itse nyt vaihtaa takaisin toiseen jos siltä tuntuu :) ap