Lehtijuttujen asenteellisuus ärsyttää: mamumyönteisyys
Minua häiritsee tosi paljon maahanmuuttajien näkyvyys kaikissa uutisissa. Esimerkiksi oli kunnallisvaaleista joku juttu yleuutisissa, niin heti vain haastateltiin maahanmuuttajia. Samaten tuntuu että kaikissa lehtien haastatteluissa mamut on ylikorostetusti esillä.
Toimittajat ovat niin puolueellista porukkaa, tulevat ties mistä humanistisista tiedekunnista ja sitten jauhavat tätä pilvihöttöä että kaikki mahtuvat Suomeen ja että meidän junttien pitää hävetä. Sitten jätetään raiskausjutut uutisoimatta tai tuntomerkeistä puuttuu ihonväri.
Kommentit (15)
Onneksi edes jollakin politikolla on ballseja sanoa ettei keisareilla olekaan vaatteita:
http://www.halla-aho.com/scripta/huippuosaamista_osa8.html
Kannattaa katsoa ketä äänestää. Pian on suomimammat vähemmistönä synnytyssairaaloissa, ainakin Helsingissä. Maksajiksi kyllä kelvataan. Hyshys.
että häntä ottaa päähän se, että häntä pidetään maahanmuuttajana. Hän ei haluaisi profiloitua maahanmuuttajaksi vaan ihan tavalliseksi ihmiseksi. Ei siis halua sitä rkp-viher-hössötystä, että mamusta tehdään joku maskotti ja itseisarvo.
Hesari loppu täälläkin. Ei sitä vihervas-propagandaa pystynyt enää oksentamatta nielemään. Miten voikin toimittajissa olla niin pässiä ideologian sokaisemaa porukkaa. Opettelisi laskemaan he*tti.
Mutta onhan se toisalta niinkin, ettei kaikki maahanmuuttajat ole pakolaistaustaisia, maahanmuutto voi olla työperäistä. Sitä että ammattinsa kouluttautuneet ihmiset muuttavat tänne tehdäkseen täällä työtä.
Heillä on työluvat ja työpaikka jo muuttaessaan tänne.
Ei tällaisilla ihmisillä ole ongelmia sopeutumisessa, tuskinpa tekevät täällä rikoksiakaan, ainakaan enempää kuin valtaväestö.
Mun puolesta Suomeen saa muuttaa ihan miten vaan ihmisiä ulkomailta, kunhan noudatetaan Suomen lakeja ja pyritään siihen että jokainen tekee työtä ja elättää itse itsensä ja oman perheensä.
Tämä pitäisi olla itsestäänselvyys jokaiselle Suomen kansalaisellekin.
Ne ovat kuin uskonto. Niiden ylivertaisuuteen uskotaan fanaattisesti, vaikka faktat kertovat ihan muuta...
Mun puolesta Suomeen saa muuttaa ihan miten vaan ihmisiä ulkomailta, kunhan noudatetaan Suomen lakeja ja pyritään siihen että jokainen tekee työtä ja elättää itse itsensä ja oman perheensä.
Tuohan oli kuin suoraan persujen vaaliohjelmasta!
No tietenkin toi on ookoo jokaiselle täysjärkiselle. Mutta miksi täysjärkiselle pitäisi olla ookoo se että tänne otetaan meidän rahoilla maahanmuuttajia täysin toisesta kulttuurista lisääntymään, rasittamaan huoltosuhdetta entisestään, tekemään rikoksia suhteessa valtaväestöä enemmän. Lukutaidottomien muslimien edellytykset pärjätä täällä on todella heikot, eikä se valitettavasti lopu yhteen tai edes kahteen sukupolveen. Kolmanneksi näillä toimilla ei afrikkaa pelasteta. Tervetuloa niille jotka valmiitä elättämään itsensä ja oikeasti sopeutumaan suomalaiseen kulttuuriin, tervemenoa muille maahanmuuttajille. Pakoilaiset on tietysti asia aivan erikseen, heitä meidän pitää auttaa. Muta pakolaisia maahanmuuttajista pieni murto osa..
Tuohan oli kuin suoraan persujen vaaliohjelmasta!
Persuilla on paljon asioita, mistä en tykkää yhtään.
että häntä ottaa päähän se, että häntä pidetään maahanmuuttajana. Hän ei haluaisi profiloitua maahanmuuttajaksi vaan ihan tavalliseksi ihmiseksi. Ei siis halua sitä rkp-viher-hössötystä, että mamusta tehdään joku maskotti ja itseisarvo.
Ahmedia
Muistatteko, kun HS otsikoi 2007, että suomalaiset toivottavat minareetit tervetulleiksi kaupunkikuvaan? Sitä ennen HS oli tehnyt asiasta gallupkyselyn, jonka mukaan minareettien rakentamiseen suhtautui myötämielisesti n. 40 %, vastaan taas oli yli 60%.
Gallupin tulokset poistettiin kiiruusti HS:n nettilehdestä, mutta sivuista on onneksi netissä liikkeellä kuvakaappauksia.
Ja tämä on siis vain yksi osa Hesarin propagandasta.
P.s moisen "sitoutumattoman" roskalehden tilaus talouteemme päättyi useita vuosia sitten.
porukka tajuais ettei tää jumalanhylkäämä maa oikeasti elätä edes näitä nykyistä viittä miljoonaa etnistä suomalaista
Höpö höpö, ei sua asenteellisuus ärsytä vaan se ettei muut ole kanssasi samalla tavalla asenteellisia (eli maahanmuuttovastaisia).
100 000 asukkaan kaupungissa ja täytyy sanoa että mamuja ei aina näe edes kerran viikossa. Taitaa olla kehäkolmosen sisäpuolen ilmiö. Muuttakaa sitten Hesasta maalle jos kaupunki ei kelpaa sellaisena kuin se on eli kaikkine asukkaineen.
Netistä löytyy kuvakaappaus, jossa oli gallupin tulokset ennen & jälkeen manipuloinnin. :D Aiheena oli että miksi mamuja syrjitään tai jotain tuollaista, ja yksi vaihtoehto oli "negatiivisten kokemusten vuoksi" tms. Se taisi saada eniten ääniä. Ylellä huomattiin tämä epäkorrektius pian ja muutaman minuutin kuluttua vastausvaihtoehdot + tulokset oli vedetty uusiksi.
kun en jaksanut sitä propagandaa ja monikulttuurisuusagendaa, joka oli jo häiritsevän silmiinpistävää. Kuja, kun joutui kuitenkin netistä tarkistamaan, mitä milloinkin TODELLA on tapahtunut.