Ääh, tylsää... Kysykää jotain niin minä vastaan!
Olen tosin blondi, eli mieluummin jotain henkilökohtaista tai mielipideasiaa, aivoilut eivät tällä hetkellä taida onnistua...
Kommentit (18)
Sektio vai synnytys
Imetys vai korvike
Majava vai posliini
virike vai kotihoito
ja muista välimuotoja ei ole!
Mäkin olen tylsistynyt, lisäksi tyhmä ja yksinkertainen, joten varmaan sopivaa juttuseuraa.
Aiotko katsoa hyvät ja huonot uutiset? Oletko lukenut Kyrön ja Nousiaisen kirjoja? Kumpi on suosikkisi?
Here we go again ;)
punnitsen etuja ja haittoja. Että olisiko se kuitenkaan kaiken yrittämisen väärti?
Yritänkö vielä, tuleeko siitä mitään?
No minusta aina kannattaa yrittää, paitsi jos on ihan varma että siitä ei voi tulla mitään, tai ainakaan mitään positiivista.
kerro av asiat
Sektio vai synnytys
Imetys vai korvike
Majava vai posliini
virike vai kotihoitoja muista välimuotoja ei ole!
Synnytys, imetys, posliini, kotihoito
Monettako vuotta roikut Av:lla?
Vähän hävettää tunnustaa, mutta löysin tämän odottaessani esikoista. Hän on nyt reilu 9v...
Hei :)
Mäkin olen tylsistynyt, lisäksi tyhmä ja yksinkertainen, joten varmaan sopivaa juttuseuraa.Aiotko katsoa hyvät ja huonot uutiset? Oletko lukenut Kyrön ja Nousiaisen kirjoja? Kumpi on suosikkisi?
No heippa! :)
Mulla ei ole ollut telkkaria vuosikymmeneen, joten en edes tiedä mitä nuo ohjelmat on. Eli en aio.
En ole lukenut kummankaan kirjoja, en ainakaan muistaakseni. Viimeiseen kahteen vuoteen en ole ehtinyt/jaksanut juuri lukea mitään muuta kuin lastenkirjoja. :/ Tämä harmittaa tosi paljon, aiemmin olin oikea lukutoukka!
Monelta menet yleensä nukkumaan?
Oletko aamu- vai iltaihminen?
Menen nukkumaan yleensä puoliltaöin tai viimeistään yhdeltä.
Olen ehdottomasti iltaihminen, vihaan kaikkea klo 04 ja 11 välillä!
vähän epävarman ja mustasukkaisen miehen?
6
telkkaria etkä lue kirjoja?
6
Hei :) Mäkin olen tylsistynyt, lisäksi tyhmä ja yksinkertainen, joten varmaan sopivaa juttuseuraa. Aiotko katsoa hyvät ja huonot uutiset? Oletko lukenut Kyrön ja Nousiaisen kirjoja? Kumpi on suosikkisi?
No heippa! :) Mulla ei ole ollut telkkaria vuosikymmeneen, joten en edes tiedä mitä nuo ohjelmat on. Eli en aio. En ole lukenut kummankaan kirjoja, en ainakaan muistaakseni. Viimeiseen kahteen vuoteen en ole ehtinyt/jaksanut juuri lukea mitään muuta kuin lastenkirjoja. :/ Tämä harmittaa tosi paljon, aiemmin olin oikea lukutoukka!
Miten sä rauhoittaisit levolliseksi vähän epävarman ja mustasukkaisen miehen?
6
Käyttäytymällä niin, ettei pelättävää olisi ja tekemällä päivittäin selväksi sanoin, teoin ja valinnoin, että tahdon olla juuri tämän miehen kanssa.
Jos taas kyseessä ei ole mikään pieni mustasukkaisuus vaan enemmänkin mielisairaus, harkitsisin vakavasti suhteen lopettamista.
Eli siis en suostuisi luopumaan kokonaan esim. kavereiden illanvietoista, mutta olisin tottakai aina tavoitettavissa puhelimella, kertoisin avoimesti missä olen, mitä teen ja kenen kanssa ja tulisin ajoissa kotiin.
Sektio vai synnytys
Imetys vai korvike
Majava vai posliini
virike vai kotihoitoja muista välimuotoja ei ole!
ja kyllä naiseni on samaa mieltä...
1. ei väliä. kivuttomin
2. korvikkeella molemmat lapset kasvanut
3. posliini tai ainakin siistitty
4. virike
Ok. No miten sä viihdytät itseäsi, kun et katso telkkaria etkä lue kirjoja?
6
Kuuntelen musiikkia, katselen elokuvia, urheilen ja ulkoilen. Ja olen av:lla! ;)
8-luokkalaisten kerätä ja kuivata tänä vuonna?