joidenkin miehet on pettäjiä
Huvittaa, kun täällä joku kirjoittaa pettämisestä, niin kaikki on heti sitä mieltä, ettei ainakaan mun mies! Ei koskaan, ikinä ei oo pettänyt eikä petä!
Tiedän että uskollisia miehiä on tosi paljon, mutta on myös niitä joiden miehet pettävät.
Olen tällä hetkellä yh-äiti ja varatut miehet ovat kimpussani joka paikassa. Baarissa varsinkin.
Enkä ole edes nätti, nuori tai mitään. Yli 30v, ihan tavallisen näköinen. Haluavat vaan sitä yhtä asiaa.
Kysyn kaikilta, miten pystyt pettämään ja onko lapsia ym. Lähes kaikilla muutamia lukuun ottamatta on lapsia ja vaimo/avovaimo. Ja lähes kaikki sanovat että vaimo ei tiedä mitään, ja että kaipaa vaihtelua elämään kun aina on niin tylsää arkea.
Tiedän itsekin kahden lapsen äitinä, että arki on aika lailla tylsää ja samanlaista. Mutta jos joskus löydän vielä miehen, niin toivoisin pitäväni hänet onnellisena. Ettei tarvi lähteä vieraisiin.
Kaksi pitkää suhdetta takana ja luulen, että mieheni olivat molemmat uskollisia. Mutta mistäpä sitä oikeasti voi tietää?
Nyt kun tapailen miehiä jonkun verran, niin alkaa usko mennä miehiin. Kaikki samanlaisia pettäjiä.
Miten koskaan voin luottaa mieheeni jos sellaisen löydän? Kun joka paikassa tulee vastaan varattuja miehiä jotka haluavat sitä yhtä asiaa.
Arggh!
joidenkin naiset ovat pettäjä. Sellaiset huomionhakuiset joille mikään ei riitä.