Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Montako päivää vietit sairaalassa synnytyksen jälkeen?

Vierailija
03.10.2012 |

Miksi jotkut pääsevät heti seuraavana päivänä kotiin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme vuorokautta, toisesta vajaa kaksi, kolmannesta viikko ja neljännestä taas kaksi vuorokautta. Sairaalasta pääsee vaikka 6h päästä jos on sovittu etukäteen ja kaikki mennyt hyvin.

16h ei 6h :)

on minimiaika, jonka jälkeen sairaalasta voi lähteä.

Olin esikoisen kanssa osastolla 2vrk, kuopuksen kanssa lähdimme heti, kun poika oli kakannut ja pissannut. Olimme sairaalassa vähän vajaan vuorokauden. Jouduimme valitettavasti palaamaan osastolle valohoitoon, kun vauva kellastui kaksi päivää kotiutumisen jälkeen.

Minä en osaa nukkua sairaalassa yhtään, joten olen ollut hyvin innokas lähtemään kotiin heti, kun lupa on hellinnyt.

Vierailija
2/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa olin yön yli ja aamulla kotiin, toisen kanssa vajaa 6h synnytyssalissa ja sitten kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina sektio, su kotiin.

Vierailija
4/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat pitäneet lauantaihin, en nähnyt syytä vaan lähdin kotiin jo pe. Ja ihan ekaks imuroin, käytin koirat lenkillä ja sit rupesin laittaa ruokaa :D

Sairaalassa oli niin kamalaa ruokaa, nälkä oli. Olin yhden hengen huoneessa joten nukkunut olin tylsyyksissäni jo liikaakiin.

Vierailija
5/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin kotia. Muuten olisin päässyt jo aikaisemmin, mutta lapsi meni keltaiseksi keskiviikkona ja sitten katseltiin tilannetta.

Vierailija
6/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta olin muistaakseni kolme päivää.

Kuopuksesta tasan vuorokauden.

Eivät ne siellä sairaalassa turhaan pidä.

Vierailija
7/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyi viikoilla 37+5, piti olla valohoidossa ja kattoo, että paino lähtee nousemaan. Siellä oli todella tylsää olla, vaikka olikin perhehuone.

Vierailija
8/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maananataiaamusta seuraavaan maanantai-iltapäivään. Periaatteessa olisin päässyt lauantaina, mutta sain jäädä osastolle vauvan kanssa, koska vauva oli päässyt lastensairaalasta osastolle vasta myöhään perjantai-iltana. vauva oli vielä tarkkailussa osastolla. Olihan se hyvä että sain opetetlla vauvanpesua ja hoitoa vielä viikonlopun, eka lapsi kuiteskin, ja kamalaa olisi ollut erota vauvasta. Lastensairaalassa en koko ajan voinut tai saanut olla mukna, mutta mahdollisimman paljon olin.

Vierailija
9/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltusektio

Vierailija
10/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä lähdin kotiin 8h synnytyksen jälkeen. Vauva joutui lastenosastolle. En halunnut jäädä yksin synnyttäneiden osastolle.

Kakkosesta kotiuduin vauvan kanssa 1vrk synnytyksen jälkeen ja kolmosesta alle vuorokausi.

Juu en oikein pidä sairaaloista :/ En osaa siellä levätä tai nukkua...

Vierailija
11/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys oli aluksi vaikeaa ja sain ihanasti neuvoja ja apuja sen 4vrk, sen avulla pääsin imetyksessä vauhtiin. (Vauva puri kuten minäkin kuulemma vauvana ja mulla matalan rinnanpäät)

Toisesta 3vrk, kaksikin olis riittänyt oikeastaan... väliä oli yli 8 v niin siksi jotenkin viihdyin siellä sen aikaa....

Vierailija
12/32 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavista 1-1,5 vrk, yhteensä kahdeksan synnytystä.

Vierailija
13/32 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin esikoisesta synnytyspäivä+2...Yleensä seuraavista synnytyksistä jo kotiutetaan aikasemmin jos kaikki on mennyt hyvin.Nykyään on myös mahdollisuus poliklinikkasynnytykseen.Edellyttää että ei oo ensisynnyttäjä.

Vierailija
14/32 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee myöhemmin kotoa käsin lastenlääkärin tarkastukseen vauvan kanssa. Itse olen viihtynyt 3-4 päivää koska siellä saa levätä kunnolla toisin kuin kotona.

Vierailija
15/32 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme vuorokautta, toisesta vajaa kaksi, kolmannesta viikko ja neljännestä taas kaksi vuorokautta. Sairaalasta pääsee vaikka 6h päästä jos on sovittu etukäteen ja kaikki mennyt hyvin.

Vierailija
16/32 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sit taas halusin pian kotiin kun en saanu siellä nukuttua yhtään...huilasin sit kotona..saa nähdä kuinka nyt kun kakkonen syntyy hetkenä minä hyvänsä....t.2

Vierailija
17/32 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireellinen sektio ja menin vähän huonoon kuntoon sen jälkeen.

Vierailija
18/32 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikaisena synnytin.

Vierailija
19/32 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikaisena synnytin.

Vierailija
20/32 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaala ei ole mikään vankila, eikä synnytys ole peruste pitää henkilöä hoidossa tahtonsa vastaisesti. Ei ne siellä suosittele lähtemään, eikä tarjoa sitä vaihtehtona, mutta jos itse välttämättä haluaa lähteä, omalla riskillä, niin ei sitä voida estääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi