Voinko saada pankista lainaa 10000-15000e?
Olen hoitovapaalla ja ainoa tulo tällä hetkellä kotihoidontuki.
Taitaa olla mahdotonta, vai?
Kommentit (24)
Sen verran isot operaatiot tiedossa ja omasta lompakosta joudun ne maksamaan. Osissa tosin, mutta koko summa tulee olemaan jotain 10000-15000e väliltä. Siksi mietin lainaa, koska työllä en ehdi tuollaisia summia saada kasaan.
Äitini lupautui henkilötakaajaksi. Ja tosiaan olen ihan tumpelo laina-asioissa. Ikinä en ole lainaa ottanut.
-ap-
Pystyisikö äitisi lainaamaan rahat sinulle ja maksaisit hänelle takaisin erissä?
Tai voiko operaatiota siirtää kunnes olet työelämässä?
eli kyse ei ole esim. plastiikkakirurgiasta hyvin vuoksi, niin pääsethän sinä yksityiseltä puolelta julkiseen terveydenhuoltoon lähetteellä ihan normaalisti hoidettavaksi.
ja lähetteellä pääsin julkiselle polelle. Hinta siis tippui huomattavasti. Ja tosiaan maksan nyt tuon erotuksen sitten.
-ap-
ja lähetteellä pääsin julkiselle polelle. Hinta siis tippui huomattavasti. Ja tosiaan maksan nyt tuon erotuksen sitten.
-ap-
Julkisella kaikki on ilmaista
Olen ikäni ollut köyhä. Minulla ei ole varallisuutta ja kädestä suuhun olen elänyt. Säästöjä ei juuri ole. Tuo summa on minulle S-U-U-R-I
-ap-
-ap-
pääsit kuitenkin julkiselle hoitoon. Pankkilainan saaminen voi olla vaikeaa jos tilanteeseen liittyy kuoleman tai pysyvän vammautumisen riski (lainan takaisinmaksukyvyn heikentyminen).
Toivon että asiat järjestyvät.
Ellei kyse ole sitten jostain leikkaushoidosta. Mutta siinäkin pitää maksaa potilasmaksu vuorokausien mukaan.
Nyt on kyse hammashoidosta, jos ihmettelette, mistä joudun maksamaan. Ja tarkistin Kelan sivuolta, että eivät korvaa mitään.
-ap-
Mikään muu ei voi maksa anoin paljon??
et maksa euroakaan enempää kuin on maksukatto ja se on jotain 700 euroa vuodessa.
Jos sinulla on mies, niin ottakaa laina yhdessä.
Hyvää päivää kaikille, olen rouva Rhoda Emmanuel, yksityinen laina lainanantaja, joka
antaa elämän ajan mahdollisuus lainoja maksaakseen pois laskujaan henkilökohtainen ja velat
ja aloittaa oman liiketoiminnan yksityisille yrityksille ja yksityisille
korko on 2%. Joten ota yhteyttä jo tänään kautta sähköposteja, rhodaemmanuel@gmail.com
Lainahakemuksen muodossa:
nimi:
Sukupuoli:
maa:
kunto:
osoite:
Puhelinnumero:
Ammatti:
Tarvittava määrä:
Laina Kesto:
syntymäaika:
tulot kuukaudessa:
Oletko hakenut aikaisemmin?
E-mail: korko 2% vuodessa.
E-mail: rhodaemmanuel@gmail.com
Hyvää päivää kaikille, olen rouva Rhoda Emmanuel, yksityinen laina lainanantaja, joka
antaa elämän ajan mahdollisuus lainoja maksaakseen pois laskujaan henkilökohtainen ja velat
ja aloittaa oman liiketoiminnan yksityisille yrityksille ja yksityisille
korko on 2%. Joten ota yhteyttä jo tänään kautta sähköposteja, rhodaemmanuel@gmail.com
Lainahakemuksen muodossa:
nimi:
Sukupuoli:
maa:
kunto:
osoite:
Puhelinnumero:
Ammatti:
Tarvittava määrä:
Laina Kesto:
syntymäaika:
tulot kuukaudessa:
Oletko hakenut aikaisemmin?
E-mail: korko 2% vuodessa.
E-mail: rhodaemmanuel@gmail.com
AP on tietysti mnossa oikomishoitoon yms. Ei siinä mitkään maksukatot auta vaan hoita on julksen hammashoidon taksan mukainen.
Ap:lle sanoisin että jos sinulla ei ole omisuutta eikä tulojakaan paljoa maksaisikohan sossu kulusi? Aloita kuitenkin hoito, koko summa ei tule kerralla maksettavaksi vaan aina käynti kohtainen hinta. Jos sinulla riitttäisi rahaa lainan maksuunkin riittää silloin suoraan käyntimaksuunkin. Eikö?
ei ole maksukattoa eikä ole julkisella puolella edullista.
Ei kyllä noilla tuloilla lainaa irtoa! Voisiko vaikka äitisi lainata rahaa tai ottaa lainan nimiisi ja maksaisit lainaa hänelle osissa takaisin?
Julkisella puolella maksat max n. 600e vuodessa sairaalamaksuja, vaikka kulusi yhteiskunnalle olisivat 4 miljoonaa euroa.
Olet etsinyt rahoitusvaihtoehtoja uuden kodin hankinta, rakentaminen, Kiinteistölaina, jälleenrahoittaa, velan vakauttamista, henkilökohtaisia tai yrityksen tarkoitus? Tervetuloa tulevaisuuteen! Rahoituksen helpoksi meille. Yhteyttä tarjoamme taloudellista palvelumme on alhainen ja kohtuulliseen korko on 3 % pitkä ja lyhyt laina-aika.Olleet myös hakijan olisi yhteyttä edelleen laina hankinta menettelyjen j.pterson@superposta.com
Onko sinulla vakuuksia lainalle, esim. omaisuutta tai henkilötakaaja?
Kaikki nuo asiat vaikuttavat.