Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitsyltä nolo kysymys poikalasten kehityksestä

Vierailija
03.10.2012 |

Kasvaako vauvan pippeli tosta, mitä se nyt on? 9kk pojallani on ihan onneton nysä, varmaan kaikki nauraa sille ; / Pallit on kyllä aika kookkaat ja roikkuvaa sorttia.

Kaverinikin kattoi ja sano et pieni on.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman kokoinen kuin miehelläsi, niin ei kasva. Sori.

Vierailija
2/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ehdotuksia? ap

päätäsi seinään muutama tunti ja katso muuttuvatko kysymyksesi asiallisemmiksi.

Vierailija
4/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä asiallisia vastauksia... :/

Vauvoilla (alta 1-1,5 v) on helposti pippeli osittain piilossa lapsenpyöreyden takia. Tai meidän poika ei edes kovin pallero ollut, mutta vasta parivuotiaana pippeli tuli normaalisti esiin. Eipä nuo näytä kovin pitkiä olevan mitä nyt vaipanvaihdossa on muiden vauvoilla nähnyt.

Älä siis huolehdi. Ja jonkun yksittäisen tutun lausuntoon ei kannata takertua.

Vierailija
5/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitäkin nyt sitten alkaa stressaamaan..? Mitä sitten jos on pieni, mitä meinasit asialle tehdä? Viedä lääkäriin venytettäväksi...?

Vierailija
6/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa. Itse olin samantapaisesta "huolissani" ja mielestäni se on nyt suhteessa isomman oloinen kun lapsukainen on kouluiässä. Pienenä oli kyllä niin pieni että hirvitti jääkö se tollaseksi.

Vierailija
7/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee esiin, kasvaa ja varsinkin murrosiässä kasvaa reippaasti. Älä siis huolehdi, hyvä pili se on! Oletko muuten nähnyt erektioita?

Vierailija
8/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee esiin, kasvaa ja varsinkin murrosiässä kasvaa reippaasti. Älä siis huolehdi, hyvä pili se on! Oletko muuten nähnyt erektioita?

että kysyt poikalapsen äidiltä, "oletko nähnyt erektiota?"

En jaksa....

Vierailija
9/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiensa tulevaisuudesta ja se on normaalia. Eihän kukaan halua, että omaa lasta kiusataan esim. pienestä pippelistä. Mun pojilla toisella on pitkä ja toisella tosi lyhyt. Ehkä jääkin tälle mallille. Ja kyllä mä heiman huolehdin, vaikka toki ei asialle mitään tehdäkään.

Vierailija
10/10 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin julmia ja nysämunille naureskellaan ihan avoimesti, etenkin nuoret naiset on ihan kaameita. Omalla pojalla tuntui olevan aika pikkuriikkinen, mutta jo nyt tilanne tuntuu muuttuneen, kun lapsenpyöreys alkaa hävitä ja saa esinahkan pippelin päältä pois. Kuulostaa vähän omituiselta aiheelta, mutta normaaleja nää äitien pähkäilyt ovat.