Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diagnoosia kehiin. MIkä mulla on? Näköhäiriöistä.

Vierailija
03.10.2012 |

MInulla on nyt pari päivää ollut näköhäiriöitä. Auton ajaminen on pelottavaa, koska en pysty tarkentamaan katsettani kauas. Välillä se onnistuu hetken ja sitten taas sumenee.

Jos käännän päätäni nopeasti sivulle, joudun laittamaan toisen silmän kiinni, että näkisin sivulle selvästi.

Kaukonäkö on hetkittäin sumea ja minulla on hieman sellainen huono olo... Ei kuitenkaan niin huono, että oksettaisi. Luulen, että huono olo johtu vain näkökyvyssäni olevista ongelmista.

Ennen ongelmien alkua minulla oli parina iltana vasemman silmän alapuolella sellainen "tykyttävä" suoni. Vähän niin kuin olisi ollut elohiiri. Nyt se on kuitenkin rauhoittunut.

Nämä näköhäiriöt minua nyt lähinnä vaivaa tällä hetkellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on nyt pari päivää ollut näköhäiriöitä. Auton ajaminen on pelottavaa, koska en pysty tarkentamaan katsettani kauas. Välillä se onnistuu hetken ja sitten taas sumenee.

Jos käännän päätäni nopeasti sivulle, joudun laittamaan toisen silmän kiinni, että näkisin sivulle selvästi.

Kaukonäkö on hetkittäin sumea ja minulla on hieman sellainen huono olo... Ei kuitenkaan niin huono, että oksettaisi. Luulen, että huono olo johtu vain näkökyvyssäni olevista ongelmista.

Ennen ongelmien alkua minulla oli parina iltana vasemman silmän alapuolella sellainen "tykyttävä" suoni. Vähän niin kuin olisi ollut elohiiri. Nyt se on kuitenkin rauhoittunut.

Nämä näköhäiriöt minua nyt lähinnä vaivaa tällä hetkellä.

että olen ollut pitkään polttamatta tupakkaa. Viimeisen kuukauden olen kuitenkin aloittanut tupakoinnin uudelleen ja röökannut aika paljon.

Vierailija
2/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sinä tuohon vaivaan täältä apua saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla niska-hartialihakset jumissa?

Vierailija
4/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy lääkärissä

Vierailija
5/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan johdu tupakasta, mene ihmeessä lääkäriin.

Vierailija
6/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Oletko viimepäivinä asennuttanut irtoripsiä tai tehnyt kestovärjäystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä