Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette minusta kun kerron

Vierailija
03.10.2012 |

ettemme asu lapsen isän kanssa yhdessä, mutta olemme kuitenkin "pari"? Siis lapsi asuu kanssani ja mies muualla.

Haluaisin oikeasti tietää, mitä tämä kuvio tuo yleensä ihmisille mieleen (eli onko se, mitä pelkään).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jompikumpi teistä on niin vaikea ihminen ettei sen kanssa voi asua

tai sitten tämä klassinen tukihuijaus

Vierailija
2/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kasvatat lapsen yksin, mies saa sulta seksiä ja muuten elelee kun vapaa sinkku? no tulee mieleen se et oot aika tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettemme asu lapsen isän kanssa yhdessä, mutta olemme kuitenkin "pari"? Siis lapsi asuu kanssani ja mies muualla.

Haluaisin oikeasti tietää, mitä tämä kuvio tuo yleensä ihmisille mieleen (eli onko se, mitä pelkään).

Niin ajattelen vain, et jostain syystä ette voi tai halua asua yhdes. Tukien huijaaminen ei tullut mieleeni. Ehkä miehellä on esim haastava työ tai työajat tms..

Mikä on syynne, ihan mielenkiinnosta?

Vierailija
4/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinä esim. haluaisit miehen asuvan teidän kanssa mutta mies haluaa "sinkkuilla" vaikka oottekin pari niin se on vähän surullista.

Vierailija
5/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yhdessä, oltu jo vuosia. Yksi yhteinen lapsi joka on paljon isänsäkin kanssa mutta asuu mun luona.

Mulle on yks pskan hailee mitä muut tästä kuviosta ajattelee, meille sopii hyvin tällanen :)

Vierailija
6/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitteet erillään

Vierailija
7/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jompikumpi teistä on niin vaikea ihminen ettei sen kanssa voi asua

tai sitten tämä klassinen tukihuijaus

Mulla tulisi myös perheväkivalta ja alkoholi mieleen.

Mitä itse luulet muiden ajattelevan AP?

Vierailija
8/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen seurustelukumppanin kanssa, mutta en silti halunnut avoliittoa enkä varsinkaan avioliittoa. Halusin ja haluan yhä pitää oman kotini, raha-asiani ja muut ihan itselläni. Tiesin myös, että olemme niin erilaisia, ettei elämä yhteisen katon alla onnistu. no, miehen painostuksesta kokeilimme avoliittoa ja se loppui lyhyeen. Emme enää edes seurustele. Toivon, että sinulla on parempi säkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän