Raskausoire vai jokin muu?
Luin, että joillakin saattaa raskausoireena olla myös närästys. Nyt on ollut tämän viikkoa ihme närästystä. Hauskaksi tekee tilanne, ettei ole ennen närästänyt. Olen seurannut vähän mitä olen syönyt (välttänyt mm. paprikaa) ja silti jatkuu.. Alkaa aamulla ja jatkuu iltaan asti ja aamulla sama homma.
Testi pitäisi huomisissa tehdä, mutta tuntuu että on vain taas suuri pettymys.. Kenelläkään samaa tai tietoa.. ? :)
Kiitos!
Kommentit (4)
Tänään testin tein ja negaa näytti, taas.. Alkaapi tuntua, että tässä pitää kohta lääkäriin alkaa suunnata ja sitä kautta alkaa purkamaan jos jotain onkin "vialla", kun kaiken kukkuraksi kuukautiset saattaa tulla kerran 3kk aikana.. Noo, eteenpäin vain. :)
Toivottavasti plussatuulet käy teillä!:)
Tosi harmi ja voimia negatestistä :(
Miten kauan siellä on yritetty?
eihän tässä tietenkään yritystä ole, kuin muutamia kuukausia takana (en niin tarkkaan laske) mutta khyllähän se aina kirpasee, varsinkin kun nyt oikein innolla odottelen milloin muksu saa alkunsa ja mieskin innostunut aiheesta..
Täällä kuumeisesti tärppiä odotellaan (odoteltu jo melkein 1½ vuotta) ja muutaman päivän närästystä ollut, laitat mitä vaan suuhun tai poltat tupakan niin sekin jo polttelee, normaalisti ei närästä kuin harvoin.. Itse kans miettinyt josko ois oire jostain ihanasta :)
Tsemppiä ja onnea sinne jos tärppi on käynyt :)