Apua tutista vieroittamiseen
Nyt viides päivä menossa ja päiväunien aikaan huutoa n. tunnin ajan; tuuuutiii, annnnnaaa ja kirkumista kuin sikaa tapettas. Mikä neuvoksi? Vertaistukea kaivattaisiin. Keskusteluista löytyi vain niitä hyviä kokemuksia, ei ollenkaan näitä vaikeita tapauksia. Lapsi nyt vajaa kaksivuotias. Illalla menee myös noin tunti samoissa merkeissä. Tähän asti nukahtanut ongelmitta tutin kanssa ja erillisiä nukuttamisia ei ole tarvittu. Hän on kaksonen ja toisella kaksosista ei mitään ongelmia tutista luopumisessa. Esikoinen myös luopui samassa iässä ongelmitta. Hirveää huudatusta, mutta mitäpäs muuta tässä taitaa...
Kommentit (3)
siedätetty on jo aiemmin niin, ettei tuti ollut enää kuin unilla. Nyt se on sitten "rikki", eikä käytössä enää ollenkaan. Viidepäivä siis ilman kokonaan ja huuto senkun jatkuu. Eikai olisi pitänyt vielä ottaa pois unilta, mutta ei oikein voi enää peräytyäkkään, kun näin monta päivää on jo huudatettu.
mutta monilta olen kuullut, että viikko kestää "vieroitusoireet". Siis näillä jotka on vaikeita tapauksia. Koita jaksaa se viikko, jos vaikka teilläkin helpottais! Tsemppiä, mä odotan tota kauhulla...
Meillä luopui kanssa tutista tosi helposti, joten en osaa paremmin neuvoa. Eli siis sovitte, että tuttia saa vaan uniaikaan?
Tosin anoppi minulle sanoi, että kyllä ne jokainen sen tutin jossain vaiheessa pois heittää :) Ei hätää! :)