Tulin työmatkalta...Ov
Soitin päivällä matkan päältä miehelle, että olispa kiva jos hän voisi laittaa ruokaa, kun tulen kotiin. Päivä ensiksi töissä ja sen jälkeen 300km ajoa, joten mua väsyttää. Tulin kotiin, kämppä täynnä likaisia tiskejä, jääkaapissa pelkkä valo ja mies makaa sohvalla.
Tulin suihkun kautta sänkyyn katselemaan telsua ja mietin miten ihana olisi että JOSKUS joku olis ajatellut mua ja vaikka laittanut mulle ruokaa, kun tulen väsyneenä kotiin. Puhumattakaan siitä, että joku hierois mun korkkareissa lojuneita jalkoja tai halais.
Kommentit (20)
meilläkin vähän samantapainen tarina: koti oli siisti MUTTA ei mitään ruokaa eikä juomaa kaapeissa! Tulin kahden pk ikäisen kanssa kuukauden (sukulointi) reissulta Italiasta sunnuntai-iltana...mies sanoi että ajatteli mun tuovan lentokentän kaupasta! Kahden väsyneen lapsen, rattaiden ja kahden ison matkalaukun kanssa! Kuljettiin vielä matkat bussilla. Mies olisi kyllä tullut hakemaan mutta lento muuttui, kännykästä akku loppui ym sählinkiä
siinä olettekin hyviä. ja ukkoa ei toki pidä naida. että sillee.
käytännössähän tässä keskustelussa on kuvattu moderni avioliitto melko täydellisesti.
kumpaakin vituttaa toisen naama. pillua ei saa joten ukko vetää käteen ja käy huorissa. sen jälkeen onkin ihan sama. akka valittaa kaikesta, odottaa jotain vitun ihmeitä pienillä paskoilla vihjailuilla että voi ku olis kiva kun sais kaiken ja ei mitään tarttis itekkään tehdä. lasten takia kukaan ei jaksa lähteä mihinkään. kirjoittakaapa siitä lapsillenne prinsessasatu.
Mies ei osaa oikein pukea sanoiksi ajatuksiaan, mutta kyllä mä sykerryin onnesta eilen, kun asetuin sohvalle kävelylenkin päätteeksi eilen. Toi viltin päälle, limulasi käteen ja pussasi puhumatta mitään.
Mieheni on kyllä kovin lempeä luonne, mutta arjessa täydellisen avuton. Pakko myöntää, etten enää haaveile yhteisestä vanhuudesta.
Seksiä ei enää myöskään juurikaan ole, sillä en voi kunnioittaa miestä, joka käyttäytyy suhteessa kuin olisi perheen lapsi. En vaan enää halua häntä laisinkaan. Enkä seksiä jaksakaan yksin tehtyjen kotitöiden päälle.
Vilpittömästi vaikea uskoa, että nainen voisi olla "perheen lapsi" ja elää yhtä veltosti. Ollaanko me naiset liian kilttejä?
Meille ero tosin tulee ennemmin tai myöhemmin.
"hoitaa" sen kodin eli omat sotkut ja pyykit ja pitää huolen, että jääkaapissa on edes perusruuat!
Jos on aikaa makailla soffalla niin on aikaa piihahtaa vaikka lähikaupassa.
En odota mitään juhlaillallista kun tulen kotiin mutta perushommat pitää olla kunnossa.
Ja älä nyt vaan siivoa sitä kotia ja juokse heti kauppaan...anna miehen hoitaa.
No mitä mun pitäis tehdä? Ap
Arvaapa oppiko miehes tuosta mitään.
Asiat pitää sanoa mahdollisimman selvästi ja mielellään vielä pariin kertaan.
Ei näin: "Olispa kiva kun joku tekis ruokaa" tai "onpa mulla jumissa noi niskat"
Vaan: "Käypä kaupassa ja tee ruoka tänään. Bolognesekastiketta ja spagettia vaikka". "Hieroisitko mun hartioita?"
Ja matkalta vielä muistuttava tekstari tai soitto, että ootko käynyt kaupassa ja jos et, niin vielä ehtii, mene.
No sanoa sille miehelle miltä sinusta tuntuu!
Sano, että tuntuu pahalta ja ärsyttävältä tulla kotiin joka on täynnä likaisia tiskejä ym.
Kysy eikö hän muista/välitä, että soitit ja toivoit jotain ruokaa kun tulet väsyneenä kotiin ja jääkaapissa oli pelkkä valo.
Sano, että olisi kiva tulla siistiin kotiin ja syödä iltapala yhdessä ja saada pari halausta...
vastaus on "en". Enpä järin usein viitsi edes kysyä. Ja jos olisin kotiin tullessani alkanut asiasta avautumaan, vastaus olisi ollut että "aina sä valitat" tai "sulla ei oo ikinä mikään hyvin". Siksi katsoin paremmaksi vetäytyä omiin oloihini. Mies makaa kuitenkin sohvalla loppuillan ja surffaa netissä. Ap
Pizza työmatkalta palatessa, hierontapalveluille good bye ja no, ne tiskit kyllä vituttaa joka tapauksessa.
Jos kysyn, hierotko mun hartioita, vastaus on "en". Enpä järin usein viitsi edes kysyä. Ja jos olisin kotiin tullessani alkanut asiasta avautumaan, vastaus olisi ollut että "aina sä valitat" tai "sulla ei oo ikinä mikään hyvin". Siksi katsoin paremmaksi vetäytyä omiin oloihini. Mies makaa kuitenkin sohvalla loppuillan ja surffaa netissä. Ap
Mene lakkoon. Älä pese miehen pyykkejä, tee ruokaa vain itsellesi, irrota tietsikan kaapelit tai pistä wlan-tukiasema ja telkkarin kaukosäädin + virtapiuha kassiisi kun lähdet töihin. Laita työlista pöydälle, ja jos hommia ei ole hoidettu niin sanktioita. Ennen kaikkea, pidä ääntä siitä mitä haluat. Mielellään ei kuitenkaan "Mikset sä ikinä"- tai "Miksi sä aina"-alkuisina. Sano miltä susta tuntuu ja mitä odotat ja ennen kaikkea mitä tapahtuu jos homma jatkuu muuttumattomana.
Sillä eihän tuo voi noin jatkua.
Kirjoitin tähän ketjuun jo (nro 2 tai 3?).
Olen puhunut mieheni kanssa monta kertaa näistä asioista, ja mies ottaa mielellään vastaan kaikki palvelukset joita minulta saa ("valmiiseen pöytään", koti siistinä, koneiden nukkasihdit pestyinä, jalkahieronnat). Hänen ei tarvitse edes pyytää erikseen, sillä tiedän tieystikin milloin hän on iltavuorossa tai milloin on rasittunut.
Toisin päin homma ei toimi. Minun pitää pyytää ja pyytää. Vituttaa rankasti. Ihan kuin se olis joku murrosikäinen kakara, jota pitää joka päivä vaatia osallistumaan kodin töihin.
Aaargh!
ukko ole laittanut tikkua ristiin niin olisin kysellyt "tyhmänä" iloisesti: voi kulta mitä ihanaa olet tehnyt meille iltapalaksi kun jääkaappi on ihan tyhjä ;) Ja sitten ihmettelisin onkos rakas pahastikin sairas kun tiskitkin on pesemättä ja kysyisin, että pitääkös miehen jalkoja hieroa jos ne ovat yhtä kipeät ja väsyneet kuin minun koko päivän korkkareissa olleet jalat. Sanot vielä että haaveilit seksistä koko päivän mutta nyt ei jaksakkaan kun pitää kai mennä kauppaan ja tiskata ja tehdä ruokaa (itselle) ja sitten pitää maata soffalla :)
Kirjoitin tähän ketjuun jo (nro 2 tai 3?).
Olen puhunut mieheni kanssa monta kertaa näistä asioista, ja mies ottaa mielellään vastaan kaikki palvelukset joita minulta saa ("valmiiseen pöytään", koti siistinä, koneiden nukkasihdit pestyinä, jalkahieronnat). Hänen ei tarvitse edes pyytää erikseen, sillä tiedän tieystikin milloin hän on iltavuorossa tai milloin on rasittunut.
Toisin päin homma ei toimi. Minun pitää pyytää ja pyytää. Vituttaa rankasti. Ihan kuin se olis joku murrosikäinen kakara, jota pitää joka päivä vaatia osallistumaan kodin töihin.
Aaargh!
Meillä mies vaihtoi lampun: lampun kuuppa ei ole vieläkään paikoillaan ja vanha lamppu oli tiskipöydällä matkalla roskikseen. Tänään ilmoitti myös, että tytön laukku on laitettava kuivumaan. Ilmoitin, että minä en sitä laita koska on muutakin tekemistä; laukku lojuu vieläkin nurkassa niine hyvineen. Arghhh...
Soitin päivällä matkan päältä miehelle, että olispa kiva jos hän voisi laittaa ruokaa, kun tulen kotiin. Päivä ensiksi töissä ja sen jälkeen 300km ajoa, joten mua väsyttää. Tulin kotiin, kämppä täynnä likaisia tiskejä, jääkaapissa pelkkä valo ja mies makaa sohvalla.
Tulin suihkun kautta sänkyyn katselemaan telsua ja mietin miten ihana olisi että JOSKUS joku olis ajatellut mua ja vaikka laittanut mulle ruokaa, kun tulen väsyneenä kotiin. Puhumattakaan siitä, että joku hierois mun korkkareissa lojuneita jalkoja tai halais.
Koitapa palauttaa mieleesi kun aikanaan vonkasit siltä munaa.
Etkö muista?
No, ei ukkoskaan....
Soitin päivällä matkan päältä miehelle, että olispa kiva jos hän voisi laittaa ruokaa, kun tulen kotiin. Päivä ensiksi töissä ja sen jälkeen 300km ajoa, joten mua väsyttää. Tulin kotiin, kämppä täynnä likaisia tiskejä, jääkaapissa pelkkä valo ja mies makaa sohvalla. Tulin suihkun kautta sänkyyn katselemaan telsua ja mietin miten ihana olisi että JOSKUS joku olis ajatellut mua ja vaikka laittanut mulle ruokaa, kun tulen väsyneenä kotiin. Puhumattakaan siitä, että joku hierois mun korkkareissa lojuneita jalkoja tai halais.
Koitapa palauttaa mieleesi kun aikanaan vonkasit siltä munaa. Etkö muista? No, ei ukkoskaan....
kohtelen häntä kuin perheen kakaraa. Juu, en halua naida kersojeni kanssa.
Koitapa palauttaa mieleesi kun aikanaan vonkasit siltä munaa. Etkö muista? No, ei ukkoskaan....
Kuka edes haluaa seksiä vätyksen kanssa??
Ei hyvältä kuulosta. Ei ihme, ettei miestä kiinnosta onko ap kotona vai ei.