Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on nyt yksi palstalla parjattu puhelinmyyjä

Vierailija
01.10.2012 |

Haluatteko kysyä minulta jotain?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalossa, vai miksi tänne tulit? Joku koira haudattuna kuitenkin? Vai annatko kaupan päälle ilmaisen veitsisetin vain 13,90€ postikuluilla??

Vierailija
2/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en tilaa mitään" niin mitä sanot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Teen rehellistä työtä, kuten kaikki muutkin yrityksessämme. Toimeksiantajat ovat myös tarkoin valittuja. Noudatamme ASML:n sääntöjä ja meillä on laatustandardi. Kaikki puhelut nauhoitetaan.

Vierailija
4/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että siinä tapauksessa toivotan teille hyvää päivänjatkoa!

Vierailija
5/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että siinä tapauksessa toivotan teille hyvää päivänjatkoa!

Mulle soittaneet kun n. 85-prosenttisesti vaan alkaa jankuttaa...

Vierailija
6/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan toikaan nyt ihan laillista?

Mulle siis soitetaan omaan numerooni, ja mun kaikki puhumiseni nauhoitetaan?

Vierailija
7/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa vielä vaikka ette kysyneetkään. Tämä työ on elänyt loistavasti elämäni rinnalla. Opiskeluaikana tein iltatöitä ja kesällä pääsin kesätöihin. Valmistuttuani olin hetken "oman alan" töissä - kunnes halusin palata takaisin työhön, jossa saan palkkaa, jolla voi maksaa asuntolainaa pk-seudulla. Lasten synnyttyä olen voinut sopia työaikani joustavasti. Tiedän, että alalla on monenlaisia yrityksiä, mutta älkää kuitenkaan yleistäkö. Meillä ainakin painotetaan rehellisyyttä kaikin tavoin ja joka asiassa.

Vierailija
8/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on laillista ja suurin osa toimeksiantajista vaatii nauhoittamista. Puhelut toimivat molempien oikeusturvana. Tilausvahvistustahan ei ole pakko lähettää. Puheluita ei saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle, mutta niitä voi käyttää koulutustarkoituksiin, laaduntarkkailuun ja ristiriitojen selvittämiseksi.

Vierailija
9/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ne jotka jäävät jankuttamaan, eivät ole saaneet kunnon koulutusta. Heidän palkkansa perustuu todennäköisimmin provisioon, eikä ko. yritys noudata mitään TES:siä, joten paineet ovat kovat ja johtavat valitettavasti huonoon telemarkkinointiin.

Vierailija
10/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun työ on häiritä ihmisiä. Ei eroa mitenkään siitä että soittelisit ihmisten ovikelloja ja tyrkyttäisit tarpeetonta tavaraa ja kun ihminen yrittää sulkea ovea laitat jalan oven väliin ja alat vänkäämään.

Vierailija
11/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kiitos, vai haluatko lukea litaniasi siinäkin tapauksessa että kauppoja ei varmasti tule?

Vierailija
12/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, puhelinmyyntiä on niin monenlaista. Olet varmaan törmännyt vain niihin huonoihin puheluihin ja tarpeettomiin tavaroihin. Minunkin yhteydenottoa toivotaan. Eikö sinusta ole mukava, kun esim. "omasta" pankistasi ollaan yhteydessä ja kysytään miten menee? Haluatko kenties tulla juttelemaan oman yhteyshenkilösi kanssa? Tai sinulle soitetaan ja tarjotaan omasta autoliikkeestäsi huoltoa juuri silloin kun se on ajankohtaista? Pääasiassa teen btob-myyntiä, jolloin esim. tarjoan todella tärkeitä tuotteita vanhusten palvelutaloihin ja sairaaloihin. Noin 80-90 % tilaa.

Vierailija
13/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä edustamani yritykset ovat erilaisia, sillä yleensä asiakkaat haluavat aina kuulla. Luuri tulee TODELLA harvoin korvaan. Ehkä kerran kuussa. Eikä minulla ole mitään litaniaa?? Keskustelen asiakkaan kanssa.

Vierailija
14/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuollaisia tapauksia tulee vastaan esim. yrityksissä, jotka myyvät lehtiä, kalsareita, puhelinliittymiä, piilolinssejä tms.

Vierailija
15/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, puhelinmyyntiä on niin monenlaista. Olet varmaan törmännyt vain niihin huonoihin puheluihin ja tarpeettomiin tavaroihin. Minunkin yhteydenottoa toivotaan. Eikö sinusta ole mukava, kun esim. "omasta" pankistasi ollaan yhteydessä ja kysytään miten menee? Haluatko kenties tulla juttelemaan oman yhteyshenkilösi kanssa? Tai sinulle soitetaan ja tarjotaan omasta autoliikkeestäsi huoltoa juuri silloin kun se on ajankohtaista? Pääasiassa teen btob-myyntiä, jolloin esim. tarjoan todella tärkeitä tuotteita vanhusten palvelutaloihin ja sairaaloihin. Noin 80-90 % tilaa.

No ei ole. Osaan vallan mainiosti ottaa itse yhteyttä kun se on ajankohtaista.

Vierailija
16/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on yrityksen liittymä, ei soittokieltoa voi tehdä. Jos sinulla on yksityinen liittymä soitan sinulle vain ja ainoastaan, jos et ole tehnyt kieltoa tai olet jonkun edustamani yrityksen asiakas.

Vierailija
17/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuksi voisin vielä kertoa, että tienaan keskimäärin 4600 - 5200 euroa / kk. Lisäksi saan erilaisia palkkioita kuten esim. matkoja. Kerran sain jopa skootterin. Koulutukseltani olen sosiologi ja lisäksi KTK. Näin tienaan kuitenkin ehkä enemmän ja ainakin rennommin (jos työaikoja ajattelee).

Vierailija
18/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitettavasti voin olla ylpeä työstäni vain täällä. Kerron usein, että teen toimistotyötä juuri tuollaisten ankeiden asenteiden takia.

Vierailija
19/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuta lehteä haluttomille kansalaisille

Vierailija
20/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehtäväni on soittaa asiakkaille ja kutsua heitä paikan päälle tapaamaan. Samalla kerron myös xx-tuotteista. Enkö minäkin ole puhelinmyyjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme