Täällä on nyt yksi palstalla parjattu puhelinmyyjä
Kommentit (24)
"en tilaa mitään" niin mitä sanot?
Ei ole. Teen rehellistä työtä, kuten kaikki muutkin yrityksessämme. Toimeksiantajat ovat myös tarkoin valittuja. Noudatamme ASML:n sääntöjä ja meillä on laatustandardi. Kaikki puhelut nauhoitetaan.
Sanon, että siinä tapauksessa toivotan teille hyvää päivänjatkoa!
Sanon, että siinä tapauksessa toivotan teille hyvää päivänjatkoa!
Mulle soittaneet kun n. 85-prosenttisesti vaan alkaa jankuttaa...
Onkohan toikaan nyt ihan laillista?
Mulle siis soitetaan omaan numerooni, ja mun kaikki puhumiseni nauhoitetaan?
Pakko sanoa vielä vaikka ette kysyneetkään. Tämä työ on elänyt loistavasti elämäni rinnalla. Opiskeluaikana tein iltatöitä ja kesällä pääsin kesätöihin. Valmistuttuani olin hetken "oman alan" töissä - kunnes halusin palata takaisin työhön, jossa saan palkkaa, jolla voi maksaa asuntolainaa pk-seudulla. Lasten synnyttyä olen voinut sopia työaikani joustavasti. Tiedän, että alalla on monenlaisia yrityksiä, mutta älkää kuitenkaan yleistäkö. Meillä ainakin painotetaan rehellisyyttä kaikin tavoin ja joka asiassa.
Kyllä se on laillista ja suurin osa toimeksiantajista vaatii nauhoittamista. Puhelut toimivat molempien oikeusturvana. Tilausvahvistustahan ei ole pakko lähettää. Puheluita ei saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle, mutta niitä voi käyttää koulutustarkoituksiin, laaduntarkkailuun ja ristiriitojen selvittämiseksi.
Luulen, että ne jotka jäävät jankuttamaan, eivät ole saaneet kunnon koulutusta. Heidän palkkansa perustuu todennäköisimmin provisioon, eikä ko. yritys noudata mitään TES:siä, joten paineet ovat kovat ja johtavat valitettavasti huonoon telemarkkinointiin.
Sun työ on häiritä ihmisiä. Ei eroa mitenkään siitä että soittelisit ihmisten ovikelloja ja tyrkyttäisit tarpeetonta tavaraa ja kun ihminen yrittää sulkea ovea laitat jalan oven väliin ja alat vänkäämään.
että ei kiitos, vai haluatko lukea litaniasi siinäkin tapauksessa että kauppoja ei varmasti tule?
Niin, puhelinmyyntiä on niin monenlaista. Olet varmaan törmännyt vain niihin huonoihin puheluihin ja tarpeettomiin tavaroihin. Minunkin yhteydenottoa toivotaan. Eikö sinusta ole mukava, kun esim. "omasta" pankistasi ollaan yhteydessä ja kysytään miten menee? Haluatko kenties tulla juttelemaan oman yhteyshenkilösi kanssa? Tai sinulle soitetaan ja tarjotaan omasta autoliikkeestäsi huoltoa juuri silloin kun se on ajankohtaista? Pääasiassa teen btob-myyntiä, jolloin esim. tarjoan todella tärkeitä tuotteita vanhusten palvelutaloihin ja sairaaloihin. Noin 80-90 % tilaa.
No ehkä edustamani yritykset ovat erilaisia, sillä yleensä asiakkaat haluavat aina kuulla. Luuri tulee TODELLA harvoin korvaan. Ehkä kerran kuussa. Eikä minulla ole mitään litaniaa?? Keskustelen asiakkaan kanssa.
Ehkä tuollaisia tapauksia tulee vastaan esim. yrityksissä, jotka myyvät lehtiä, kalsareita, puhelinliittymiä, piilolinssejä tms.
Niin, puhelinmyyntiä on niin monenlaista. Olet varmaan törmännyt vain niihin huonoihin puheluihin ja tarpeettomiin tavaroihin. Minunkin yhteydenottoa toivotaan. Eikö sinusta ole mukava, kun esim. "omasta" pankistasi ollaan yhteydessä ja kysytään miten menee? Haluatko kenties tulla juttelemaan oman yhteyshenkilösi kanssa? Tai sinulle soitetaan ja tarjotaan omasta autoliikkeestäsi huoltoa juuri silloin kun se on ajankohtaista? Pääasiassa teen btob-myyntiä, jolloin esim. tarjoan todella tärkeitä tuotteita vanhusten palvelutaloihin ja sairaaloihin. Noin 80-90 % tilaa.
No ei ole. Osaan vallan mainiosti ottaa itse yhteyttä kun se on ajankohtaista.
Jos sinulla on yrityksen liittymä, ei soittokieltoa voi tehdä. Jos sinulla on yksityinen liittymä soitan sinulle vain ja ainoastaan, jos et ole tehnyt kieltoa tai olet jonkun edustamani yrityksen asiakas.
Lopuksi voisin vielä kertoa, että tienaan keskimäärin 4600 - 5200 euroa / kk. Lisäksi saan erilaisia palkkioita kuten esim. matkoja. Kerran sain jopa skootterin. Koulutukseltani olen sosiologi ja lisäksi KTK. Näin tienaan kuitenkin ehkä enemmän ja ainakin rennommin (jos työaikoja ajattelee).
ja valitettavasti voin olla ylpeä työstäni vain täällä. Kerron usein, että teen toimistotyötä juuri tuollaisten ankeiden asenteiden takia.
tai muuta lehteä haluttomille kansalaisille
ja tehtäväni on soittaa asiakkaille ja kutsua heitä paikan päälle tapaamaan. Samalla kerron myös xx-tuotteista. Enkö minäkin ole puhelinmyyjä?
kainalossa, vai miksi tänne tulit? Joku koira haudattuna kuitenkin? Vai annatko kaupan päälle ilmaisen veitsisetin vain 13,90€ postikuluilla??