Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, kun dödö pettää?

Vierailija
01.10.2012 |

Käytän erilaisia antiperspirantteja. En itse huomaa mitään hajua, mut superherkkänenäinen mies sanoo aina välillä mun dödön hiukan pettäneen. Haisen kuulemma dödön läpi hiukan, kainalot on ihan kuivat.

Voiko olla myös vaatteesta kiinni? Tuntuu, että useimmiten miehen huomauttaessa mulla on päällä 100% puuvillainen tyköistuva trikoopaita.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvikseenko miehesi huomauttelee asiasta? Et koe tätä mitenkään häiritsevänä vaan etsit ratkaisua tähän hänen aistimaansa hajuun, et hänen käytökseensä?

Vierailija
2/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi toinenkin ihminen on sanonut, kun kysyin. Hänelläkin superhajuaisti, haistaa kuulemma menkatkin tosi vahvoina kaikilta ja on jotenkin muutenkin kuulemma neuroottinen kaikkien hajujen suhteen. Kukaan muu ei vahvista, et mä haisisin.

On tullut tosi epävarma olo, kun pelkää haisevani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainaloni lemuavat juuri tiettyjä puuvillaisia vaatteita käyttäessä. Mutta ei kaikkia. Myös keinokuitu on kamalan hankala. Jos laitan dödöä, niin ei kunnolla ehdi vessasta ulos, kun jo haisee. Esim. jotkut urheilutekstiilit ovat kammottavia hajunluojia. Haisee liikkuneelle ihan ilman liikuntaakin.

Vierailija
4/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen pesukoneeseen laittoa. Tätä kun teet säännöllisesti ja myös peset niitä mahdollisuuksien mukaan kuudessakympissä, hienhajun ei pitäisi niin pinttyä vaatteisiin.

Vierailija
5/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joku ihan kotoa kaapista löytyvä yleinen juttu. Sokeri tai joku muu.

Vierailija
6/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut paidat voivat toki olla jo ihan roskiskamaa. Äläkä vaan käytä mitään eko- tai säästöpesuohjelmia. Itselläni pyykki ei ainakaan tule puhtaaksi semmoisten kanssa pelatessa.

Vierailija
7/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen pesukoneeseen laittoa. Tätä kun teet säännöllisesti ja myös peset niitä mahdollisuuksien mukaan kuudessakympissä, hienhajun ei pitäisi niin pinttyä vaatteisiin.

Vierailija
8/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän suihkutettavaa herbinan dödöä, siinä on alkoholia ja kuulemma en haise koskaan hieltä vaikka mulla on melkein aina kainalot vähintään kosteana.

Vierailija
9/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä dödongelma. Olen ostanut jo kolme eri dödöä, mutta kaikkien läpi alkaa hiki haista. Antiperspiranttikaan ei ole mikään taikasana, jos on vahva hienhaju ja sille ei taas mahda mitään.

Mulla oli yksi tosi hyvä suosikkidödö, mutat en löydä sitä enää mistään. Pitää siis saada uusi samanveroinen tilalle, mutta vielä ei ole löytynyt.

Itse olen herkkänenäinen ja haistan ensimmäiseksi itse itseni. Toivon, että muut eivät haista yhtä nopeasti....

Vierailija
10/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upotanko koko vaatteen etikkaan vai suihkupullolla tms suihkuttelen? Onko väliä millaisella pesuaineella sitten koneessa pesee? Meillä käytössä pesupähkinöitä. Kestääkö kaikki pyykki etikkaa vai meneekö vaikka keinokuidut pilalle?

Vierailija
11/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä haistelemaan puhtaat paitasi läpi. Kokeile pestä haisevat 60 asteessa tai heitä menemään. Pese kainalot aamulla pesunesteellä. Itsellä toimii parhaiten erisan antiperspirantti. Suosi paitoja joissa kainaloihin jää tyhjää tilaa, hajua tulee vähemmän. Älä käytä hajusteita peittämään hien hajua! Se vasta kauhealta haiseekin.

Etikasta jää muuten helposti hajua eli käyttäisin vasta kun muut konstit ei auta..

Vierailija
12/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvikseenko miehesi huomauttelee asiasta? Et koe tätä mitenkään häiritsevänä vaan etsit ratkaisua tähän hänen aistimaansa hajuun, et hänen käytökseensä?

Jos mä haisen hielle. Todellakin toivoisin, että mieheni huomauttaisi asiasta, jotta voisin yrittää tehdä asialle jotain.

Vierailija
13/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haisen hielle. Todellakin toivoisin, että mieheni huomauttaisi asiasta, jotta voisin yrittää tehdä asialle jotain.

hienhajusta vaan antaa toisen löyhkätä ja joutua noloon tilanteeseen!

Vierailija
14/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se uusi Rexonan maximum protection on kyllä tosi tehokas. Itselläni on tosi vahva hien haju ja tämän kanssa sitä ei tunnu yhtään. Se valkoinen pakkaus on miedomman hajuinen ja hyvä. Ja se ihan oikeasti tehoaa kaksi päivää vaikka kävisi toisen päivän aamuna suihkussa ja ei siis lisää dödöä. Uskomatonta tavaraa - varmaan joku superkarsinogeeni :)

Vierailija
15/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se uusi Rexonan maximum protection on kyllä tosi tehokas. Itselläni on tosi vahva hien haju ja tämän kanssa sitä ei tunnu yhtään. Se valkoinen pakkaus on miedomman hajuinen ja hyvä. Ja se ihan oikeasti tehoaa kaksi päivää vaikka kävisi toisen päivän aamuna suihkussa ja ei siis lisää dödöä. Uskomatonta tavaraa - varmaan joku superkarsinogeeni :)

Vierailija
16/21 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin tehokas. Itselle se teki kyllä alkuun ihoärsytyksiä mutta kun sitkeästi jatkoin käyttöä niin iho on jo tottunut.

Kerran viikossa käytän ja se riittää. Väliin saatan suihkun jälkeen laittaa jotakin tavallista dödöä myös.

Itse kärsin aikoinani monta vuotta hikoilusta. Kainalot olivat aivan märät, tungin paperia kainaloihin ja kuvailin tissivakoa.

Nyt ei mitään ongelmaa.

Vierailija
17/21 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielellään pitkällä pesuohjelmalla, muuten haju pinttyy kainaloihin. Ja vielä niin, ettei sitä heti haista, mutta ihon lämpö tai jokin saa paidan haisemaan päällä.

Vierailija
18/21 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tarvi kohta koko dödöä enää...

Vierailija
19/21 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja deodorantteja. Eka vuosi oli yhtä tuskaa, kun tuntui, että haisen koko ajan hielle. Sitten löysin hyvän deodorantin ja kuorin kainaloiden ihon säännöllisesti. Tuo kuorinta auttaa tosi paljon ainakin mulle.

Jos sun vaatteet haisevat jo valmiiksi hielle, niin sitten ne kannattaa heittää pois, jos pesu ei auta. Mulla hiki alkaa haisemaan tietyissä kankaissa tunnin parin jälkeen vaikka mä mitä olisin tehnyt. En tiedä kankaan nimeä, mutta ovat sellaista ohuempaa, hieman karheampaa kangasta ja monesti sitä käytetään juhlavammissa vaatteissa.

Vierailija
20/21 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vaikuttanut väreihin mitenkään, vaikka mulla ihan kaiken värisiä vaatteita onkin.

Käyttöohje: etikkapullo auki. Painat kädellä vaatteen kainalokohdan pullon suulle ja käännät pullon ylösalaisin niin, että se kainalokohta kastuu ihan kunnolla. Sitten vain vaate koneeseen.

Pesuaineena käytän Pirkan kirjopesutiivistettä. Se on miedosti hajustettu ja pesee pyykin kunnolla puhtaaksi. Oman kokemukseni mukaan esim. Ariel jättää likaiseksi ja sen äitelä tuoksu vain peittää hienhajun alleen. Pesupähkinöitä en ole kokeillut, enkä tämän hikoiluongelmani kanssa edes uskaltaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan