Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet (intiimi)treenikuulat ei tunnu missään, mitä teen väärin?

Vierailija
01.10.2012 |

Kaipaisin neuvoja treenikuulien käyttäjiltä (eli siis pienemmät ja painavammat kuin geishakuulat).

Aloitin pari päivää sitten treenikuulien käytön. Ne kuitenkin pysyvät sisällä ihan itsekseen, eivät siis valu ulos ollenkaan eli niiden sisällä pitämiseen ei tarvita mitään lihastyöskentelyä.

Takana on yksi synnytys alakautta, joten paikat tuskin liian kireätkään ovat...

Osaako joku neuvoa, mitä teen väärin? Vai voiko mussa olla joku rakennevika, jonka takia kuulat eivät valu pois?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuulat täytyy liukastaa jotta eivät takerru yhteen kohtaan sinne lihaspoimuihin. Itse laitan suoraan emättimeen tuubista liukkaria, toimii hyvin.

Vierailija
2/5 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äite oli laittanu mun treenikuulan pilluunsa. Hain sitä puoli päivää, kunnes kuulin makkareista sellaista ääntä, kuin kumisaapasta vedettäisiin letosta. No, siellähän se oli kahden kilon treenikuula pillussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kuulantyönnössä treenikuula kevyempi kuin kisakuula? hahhahahhaha vuoden paras vitsi kiitos tästä. Enpä ole vähään aikaan nauranyt näin makiasti. LOL!!!! OMFG!!!!!

Äite oli laittanu mun treenikuulan pilluunsa. Hain sitä puoli päivää, kunnes kuulin makkareista sellaista ääntä, kuin kumisaapasta vedettäisiin letosta. No, siellähän se oli kahden kilon treenikuula pillussa.

Vierailija
4/5 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa neuvoisin että lämmitetyt ja liukastetut kuulat kyllä toimivat. Kuitenkin lihasten pitää ne hyväksyä olemaan siellä emättimessä. Vaatii muutaman viikon että paikat tottuu siihen.

Vierailija
5/5 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa neuvoisin että lämmitetyt ja liukastetut kuulat kyllä toimivat. Kuitenkin lihasten pitää ne hyväksyä olemaan siellä emättimessä. Vaatii muutaman viikon että paikat tottuu siihen.

Eli anna emättimen hyväksyä ja tottua niihin ja sitten alkaa harjoittelu sujua paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi